Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423946 ik zit vas met missie waarin ik mense moet recruiten maar kben die knop ervoor vergeten ik zit hier alels te proberen maar kvind ze niet weet iemand ze?
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423948 Je moet een wapen pakken, en dan met de RMB op iemand klikken en daop 'G' of 'H' drukken. Hoe meer Respect je hebt hoe meer mensen je kan recruten. Als je ze weer kwijt wil moet je 'G' of 'H' even een tijdje ingedrukt houden.
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423952 Je kunt mensen recruteren door op ze te richten met een willekeurig wapen, en dan op H of G drukken. Succes! Edit: Too late... Bewerkt: 24 mei 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423958 Kennethdw, in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken er zijn hier talloze topics over gemaakt. Dit heb ik allemaal voor je kunnen vinden, dus je had hier niet een topic over hoeven te maken. Ook iets duidelijker wezen of je het op de pc speelt of op een console, wie weet speel je het wel op de PS2 maar ook daarvoor kun je de zoekfunctie gebruiken.
ik zit vas met missie waarin ik mense moet recruiten maar kben die knop ervoor vergeten ik zit hier alels te proberen maar kvind ze niet weet iemand ze?