May 24, 200620 yr Ik heb MTASA geintstaleer maar toen deed ik het niet meer en verwijderde ik het en toen download ik MTASA weer opnieuw en wou spelen joinde naar een server en toen deed hij het niet----> geen een server doet het er sta Nobdy To spectace En er zijn wel mensen in Help me please
May 24, 200620 yr Heb je wel MTA 1.1.1?: http://light.mtavc.com/download.php?m=9&t=3 Raar dat je niemand in de server ziet, terwijl er wel mensen in zitten. Zeker weten? Moved naar Help.
May 24, 200620 yr Ben je toevallig in een server zonder andere mensen? Als er nobody to spectate staat ben je de enige ingame en moet je even wachten tot een map start.
May 25, 200620 yr Ik heb MTASA geintstaleer maar toen deed ik het niet meer en verwijderde ik het en toen download ik MTASA weer opnieuw en wou spelen joinde naar een server en toen deed hij het niet----> geen een server doet heter sta Nobdy To spectace En er zijn wel mensen in Help me please Wacht tot het einde van de race, dit soort "bugs"§ heb ik ook wel is gehad als er werd gevote voor een nieuwe race .
July 17, 200619 yr Het kan ook zijn dat je mods geinstalleerd heb, dan wil het ook weleens zo zijn dat er ''Nobody to spectate'' staat terwijl er wel mensen ingame zijn. >>> Door RTS: Check volgende keer de datum van de laatste post<<<
Ik heb MTASA geintstaleer maar toen deed ik het niet meer en verwijderde ik het en toen download ik MTASA weer opnieuw en wou spelen joinde naar een server en toen deed hij het niet----> geen een server doet het
er sta Nobdy To spectace
En er zijn wel mensen in
Help me please