May 25, 200620 yr Hey Mensen, Hier een nieuw Design... Deze keer over Die Hard: Nakatomi Plaza.. Ik heb er erg veel effecten aan toegevoegd, zoals Gaussian Blur, Radical Blur en nog meer gedoe... Ook natuurlijk weer de gebruikelijke Soft & Hard Light, en het hele zooitje eromheen ... Ook heb ik veel gebrusht op de achtergrond, zoals de lichten van de gebouwen, en ook lichteffecten rond het pistool... Hier is eerst even het origineel: http://www.mobygames.com/images/covers/lar...20723076-00.jpg En hier is m'n Design: Rates, Tips, Op of Aanmerkingen?
May 25, 200620 yr Het orgineel doet het niet meer Ik vind hem wel mooi! Je effecten komen er goed uit! Probeer alleen de felheid van de zon iets omlaag te halen! Hij verblint mijn ogen bij je donkere desing! KUTGW!
May 25, 200620 yr Author Thx voor je Rate Big Loser, Btw: De "Zon" waar je het over hebt, is eigenlijk het licht van het pistool waarmee net word geschoten ... Ook heb ik even het plaatje opnieuw Geupload via Imageshack, hier is dus het origineel: Edited May 25, 200620 yr by P-Jamma
May 25, 200620 yr Érg vette effecten heb je gebruik Bro'! Hij is goed vet geworden Ik geef je er een 9 voor
May 25, 200620 yr Homie () Super. Het lijkt ook net alsof de 'Gloed' van het Pistool de zon is. En vele mooie effecten toegevoegd. Je krijgt van mij Dito een 9 Aka Negen Tales
May 26, 200620 yr super een 9 aleen mischien een fakkel erbij zodat zijn hoofdt een beetje zicht baar is
May 26, 200620 yr Heel eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil met het origineel. Ik weet dus niet wat je er allemaal aan gedaan hebt, maar als je één layer op gussianblur zet en dan op overlay heb je hetzelfde resultaat. Komt ook bij dat ik dat licht achter het pistool toch een beetje te fel vind, maar dat is mijn mening natuurlijk.. Neemt natuurlijk niet weg dat het een mooi plaatje is, misschien kan je het plaatje nog aanpassen in een achtergrond formaat. Het zou namelijk wel een mooie wallpaper zijn. Rate 7/10, keep it up. Edited May 26, 200620 yr by RonaldVC
May 26, 200620 yr Ik zie zowat alleen maar radialblur En het plaatje ziet er wat te blurrig uit en te donker... Het is ook wat slechte kwaliteit sorry maar ik vind het gwn een heel simpel design... 5.5/10
Hey Mensen,
Hier een nieuw Design...
Deze keer over Die Hard: Nakatomi Plaza..
Ik heb er erg veel effecten aan toegevoegd, zoals Gaussian Blur, Radical Blur
en nog meer gedoe...
Ook natuurlijk weer de gebruikelijke Soft & Hard Light, en het hele zooitje eromheen
...
Ook heb ik veel gebrusht op de achtergrond, zoals de lichten van de gebouwen, en ook lichteffecten rond het pistool...
Hier is eerst even het origineel:
http://www.mobygames.com/images/covers/lar...20723076-00.jpg
En hier is m'n Design:
Rates, Tips, Op of Aanmerkingen?