May 25, 200620 yr hoe gaat de hydra vooruit als je pijltje naar vooren doet gaat hij al1 maar naar boven
May 25, 200620 yr Kijk eens op Wiki GTA, daar staan de knoppen voor de Hydra helemaal uitgelegd, kijk hier maar! En volgens mij moet je ook nog een beetje sturen met je pijltjestoetsen, die kun je gebruiken om naar voren te komen, al gaat het misschien wat langzaam...
May 25, 200620 yr hoe gaat de hydra vooruit als je pijltje naar vooren doet gaat hij al1 maar naar boven Als je het weet is het niet zo moeilijk, als allereerst stijg je een tijdje op simpelweg door op 'W' te drukken. Dan als je op goeie hoogte zit druk je op de '2', niet van de numlock cijfers maar van die cijfers boven de letters. Dan moet je de '8' van de numlock cijfers ingedrukt houden. Veel vliegplezier!
May 25, 200620 yr Als je numpad 8 een paar seconden inhoudt, zullen de straalpijpen naar achteren draaien, zodat je vooruit gaat. Met numpad 2 kun je weer in 'zweefstand' komen. Er staat trouwens ook een vastgeplakt topic over de besturing in San Andreas. Edit: -Matthijs- was me 7 seconden te vlug af. Edited May 25, 200620 yr by Flying Dutchman
May 26, 200620 yr Klik hier eens, daar staan alle besturings toetsen uit SA, en dus ook van de Hydra. Daar heb je alles nog een keer overzichtelijk. Edited May 26, 200620 yr by Nickonly
hoe gaat de hydra vooruit als je pijltje naar vooren doet gaat hij al1 maar naar boven