Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424664 komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden???
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_428946 En nog even inhakend op bovenstaand bericht van Typhoon: op www.bol.com (niet als reclame bedoeld trouwens) kun je nog gewoon los kopen: GTA 1, GTA 2, GTA 3 en GTA London. Overigens voor belachelijk lage prijzen van tussen de 7 en 10 euro. GTA Vice City hebben ze ook nog: die kost 13,00.
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429052 Mij zou het anders ook cool lijken als hij op PC uitkomt, want ik ben echt een hele grote GTA-fan!! Dat maakt mijn verzameling ook mooi compleet (grapje) Nee, mij zou het echt cool lijken als hij op PC uitkomt... Bewerkt: 30 mei 200618 jaren door TcT MafIosO
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429204 GTA III is amper te koop, volgens mij. Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys. Ik zie GTA III nog redelijk veel in de winkel hoor, o.a. in Game Mania en bij Dixons. @GTA-Sheep: GTA Vice City heb ik voor €11.90 bij Game Mania gekocht, enkele weken later is het zelfs nog verlaagd naar €9.90, alleen zit het niet meer in dat onhandig kartonnen doosje maar in een normale plastic doosje zoals bij GTA III. (Ik vind die kartonnen doosjes bij VC en SA maar stom. Het is misschien wel mooi maar onhandig en het verslijt sneller dan een plastic doosje.
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429436 Ja inderdaad zoiets bedoelde ik ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo.------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 30 mei 200618 jaren door gammie
Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450239 Ik denk wel dat hij uitkomt voor de pc *** >>> Door Dizzee: Wat jij nu zegt is warez en is niet toegestaan op dit forum. Lees de forum-regels eens door<<<
komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden???