Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_424800 hoi gta-spelers ik wil gta SA weer gaan spelen ik heb het eraf gegooit half jaar geleden en nu wil ik weer spelen maar bij installatie geeft hij dit aan : Feature: Grand Theft Auto : San andreas Game data audio Component: Audio Filë": J:\data2.cab Error Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) weet iemand hoe ik dat kan verhelpen of is dat niet mogelijk? MVG Colin smits
Geplaatst: 28 juni 200618 jaren comment_452955 als ik san andreas wil opstarten dan staat er: ORGINAL DISC CAN NOT BE FOUNDED OR AUTHENTICADED. terwijl ik gewoon de echte versie heb. ik heb hem 2 dagen kunnen spelen en daarna dee die et niet meer:(:( kan iemand me helpen!!!!!!!!!!
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461108 ik het ook nog spelen maar niet installeren hoor, bij mij is data3.cab naar de *****. ik doe niet aan nocdpatches, dat zijn volgensmij ook warez of niet?
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461118 als ik san andreas wil opstarten dan staat er: ORGINAL DISC CAN NOT BE FOUNDED OR AUTHENTICADED. terwijl ik gewoon de echte versie heb. ik heb hem 2 dagen kunnen spelen en daarna dee die et niet meer:(:(kan iemand me helpen!!!!!!!!!! Als je hem gebrand of gedownlaod hebt mogen we je niet verder helpen. Als je hem niet gebrand of gedownload hebt, kijk eens op er krassen op de cd zitten. Of misschien zit er wel stof op de CD. Maak hem anders even schoon. Ook kan het zijn dat er een vlekje op zit of iets dergelijks.
hoi gta-spelers
ik wil gta SA weer gaan spelen ik heb het eraf gegooit half jaar geleden en nu wil ik weer spelen maar bij installatie geeft hij dit aan :
Feature: Grand Theft Auto : San andreas Game data audio
Component: Audio
Filë": J:\data2.cab
Error Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
weet iemand hoe ik dat kan verhelpen of is dat niet mogelijk?
MVG Colin smits