Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_424840 Wasuup, Gangsters.. Ik heb zonet even een Eminemsiggie in elkaar geflanst. Slimm bracht me een beetje op het idee om zwart/wit te doen. Naja.. zegmaar wat jullie ervan vinden. http://img149.imageshack.us/img149/5849/eminemsig3jz.png
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_424857 Nou, de stijl in zwart-wit bevalt me wel in deze Sig, het past namelijk goed! Achtergrond ziet er leuk uit, zo met die brug enzo, dat bevalt me wel. Het plaatje van Eminem ziet er ook goed uit, het heeft een goede kwaliteit. De tekst "Giorgo" vind ik wel goed, maar die van "Eminem" wat minder. Het punt is dat "Giorgo" over een rustig deel van de Sig zit, waar ik de tekst meestal het beste vind passen, en "Eminem" zit niet zo mooi over de achtergrond heen. Je had hem bijvoorbeeld rechtsboven kunnen doen, en iets minder Opacity misschien. Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: - Render: 8.2 Effecten: 8 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: - Het eindcijfer van de Sig komt zonder bonus uit op een mooie 8, en dat vind ik het ook wel waard. *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 25 mei 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_424877 Nou, de stijl in zwart-wit bevalt me wel in deze Sig, het past namelijk goed!Achtergrond ziet er leuk uit, zo met die brug enzo, dat bevalt me wel. Het plaatje van Eminem ziet er ook goed uit, het heeft een goede kwaliteit. De tekst "Giorgo" vind ik wel goed, maar die van "Eminem" wat minder. Het punt is dat "Giorgo" over een rustig deel van de Sig zit, waar ik de tekst meestal het beste vind passen, en "Eminem" zit niet zo mooi over de achtergrond heen. Je had hem bijvoorbeeld rechtsboven kunnen doen, en iets minder Opacity misschien. Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: - Render: 8.2 Effecten: 8 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: - Het eindcijfer van de Sig komt zonder bonus uit op een mooie 8, en dat vind ik het ook wel waard. *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Ik ga hiermee mee! alleen dan een 8,5/10
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_425234 ik vind het lles heel erg mooi gemaakt je hebt alles keurig gemaakt maar jammer dat er geen kleuren zijn want dan gaf ik je een dikke 10 maar ik geef je nu een 9,7/10 omdat het zo mooi is
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425419 ziet er erg mooi uit leuk thema zwart wit in plaats van kleur 9
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_426043 Dankje, het zijn allemaal mooie ratings. Ik ben ook een beetje trots op mezelf, hij is wel erg goed gelukt vond ik. Zijn er nog andere Rates ?
Wasuup, Gangsters..
Ik heb zonet even een Eminemsiggie in elkaar geflanst.
Slimm bracht me een beetje op het idee om zwart/wit te doen.
Naja.. zegmaar wat jullie ervan vinden.