May 25, 200620 yr Hoj, Ik ben nu een aantal dagen bezig met google sketchup, het lukt al aardig om redelijk mooie dingen te maken. Dus is mijn vraag: Is het mogelijk om google sketchup modellen in gta of gta sa te zetten? Thnx,vicesunshine
May 25, 200620 yr Ik geloof dat je hem aleen kon exporteren in het formaat van Google-earth. Dat betekend dus neen... Als je de PRO-versie hebt, kan je hem exoprteren naar .3DS en dan kan je met 3DS Max die model importeren en dan exporteren naar GTA formaat (DFF) . Voor tutorials kijk je best in de Master tutorial list. Greetz
May 25, 200620 yr mischien kan je je model opslaan als een .skp file (dit is de stadaart file) dan kun je naar http://www.sketchup.com/ en daar de trail halen dan je model openen en exporteeren in 3d-max na 30 dagen kun je 2 dinen doen het ene ding mag ik niet segen of je kan het koopen maar ik raat u 3d-max aan om daar mee te modelen want als je dan je model ingame set is de kans op bugs veel klijner met sketchup krijg je namelijk heel veel bugs
Hoj,
Ik ben nu een aantal dagen bezig met google sketchup,
het lukt al aardig om redelijk mooie dingen te maken. Dus is mijn vraag:
Is het mogelijk om google sketchup modellen in gta of gta sa te zetten?
Thnx,vicesunshine