Jump to content
Geplaatst:
comment_425159

hey iedereen ik ken iemand die een boundaire hack heeft gemaakt voor san andreas dus dat limiet van de map !!!! en hij gaat hem op zijn website zetten ik zal julie up-to-date houden en dan nog iets hij zij dat hij vc leuker en ik vroeg warom en dan zij hij "ik heb san andreas in vc gezet " dus de map en dat is dus PERFECT nieuws voor het gta SOL team want die sa in vc mod komt ook op zijn website en het SOL team mag hem gebruiken !

>>> Door PatrickW: typo in subject gecorrigeerd<<<

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_425171

Dit wist ik al, als het goed is word hij gemaakt door Mc-Kay. de hack dan...

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
  • Auteur
comment_425195
Dit wist ik al, als het goed is word hij gemaakt door Mc-Kay. de hack dan...

need ie limit hack die MC-KAY maakt is voor vc maar een belg een kenis heeft hem gemaakt voor sa :Y

Geplaatst:
comment_425221
hey iedereen ik ken iemand die een boundaire hack heeft gemaakt voor san andreas dus dat limiet van de map !!!! en hij gaat hem op zijn website zetten ik zal julie up-to-date houden en dan nog iets hij zij dat hij vc leuker en ik vroeg warom en dan zij hij "ik heb san andreas in vc gezet " dus de map en dat is dus PERFECT nieuws voor het gta SOL team want die sa in vc mod komt ook op zijn website en het SOL team mag hem gebruiken !

Je tekst is een beetje onduidelijk. Bedoel je Vice City in San Andreas of andersom? Maar Vice City in San Andreas zal wel super zijn. Maar ik vraag me af of een gemiddelde PC zo'n grote mod wel aan kan, maar het idee is erg goed.

Bewerkt: door Flying Dutchman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_425388

sorr. voor het onduidelijk bericht hier een samenvating :

-omdat jullie het willen ga ik vragen dat hij vc lc in SAN ANDREAS zet

-hij heeft een boundair hack gemaakt dat je dus onijdig veel huizen in sa kan bij zeten

-hij heeft een mod dat san andreas in vc staat

hier is zijn site check regelmatig zjin site bij downloads vanonder het komt er wel op te staan

PS : ik ga vandaag die mod op cd bij hem halen en dan kan ik hem instaleeren (dus die sa in vc )

en ik ga die mod van de boundaire hack menemen :sigaar:

ik zal vanavond wat screens laten zien !

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata

Geplaatst:
comment_425503

Is het eigenlijk niet illegaal om heel san andreas naar vc te zetten? Want als je bijvoorbeeld de missie's dr ook nog bij doet (rotklusje, maar het kan) hoef je eigenlijk SA niet meer te kopen.

Geplaatst:
comment_427678
Is het eigenlijk niet illegaal om heel san andreas naar vc te zetten? Want als je bijvoorbeeld de missie's dr ook nog bij doet (rotklusje, maar het kan) hoef je eigenlijk SA niet meer te kopen.

Nee, is het niet :) .

Omdat spellen tussen de GTA's in legaal is.

En GTA naar bijvoorbeeld Mafia converteren, is wel illigaal.

Greetz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.