Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_425159

hey iedereen ik ken iemand die een boundaire hack heeft gemaakt voor san andreas dus dat limiet van de map !!!! en hij gaat hem op zijn website zetten ik zal julie up-to-date houden en dan nog iets hij zij dat hij vc leuker en ik vroeg warom en dan zij hij "ik heb san andreas in vc gezet " dus de map en dat is dus PERFECT nieuws voor het gta SOL team want die sa in vc mod komt ook op zijn website en het SOL team mag hem gebruiken !

>>> Door PatrickW: typo in subject gecorrigeerd<<<

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_427831

De engine van GTA: San Andreas is gewoon stukke beter dan die van GTA: Vice City & GTA3. GTA: San Andreas gebruikt ook DirectX 9 en GTA: Vice City DirectX 8. Ik weet niet zeker maar volgens mij gebruikt GTA3 ook DirectX 8. MC-Kay had toch al een boundairy hack gemaakt voor Vice City? Ohja en Blaster... Modding in de GTA serie kan je nu eigenlijk als illegaal zien (Is het net nog niet). Maar Rockstar Games/Rockstar North support de modding community niet meer. Vandaar dat Steve-M en aantal andere weinig dingen nog doen qua modding totdat Rockstar Games/Rockstar North weer support geeft.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_427890

EUH....het is niet MC-kay dat de boundair hack voor sa heft gemakt gewoon een kennis van me en die heeft ook vc lc in sa staan snap je en ik ga er mss. een mod van maken en dan nog wat maar hij moet eerst zijn cd nog vinden

Geplaatst:
comment_427892
EUH....het is niet MC-kay dat de boundair hack voor sa heft gemakt gewoon een kennis van me en die heeft ook vc lc in sa staan snap je en ik ga er mss. een mod van maken en dan nog wat maar hij moet eerst zijn cd nog vinden

MC-Kay is de domste niet hoor en volgens mij verzin je zeker 70% van je verhaal.

Geplaatst:
comment_427910

MC-Kay is de domste niet hoor en volgens mij verzin je zeker 70% van je verhaal.

Al zou hij een ''Boundaire'' hack hebben en al die andere dingen die je in dit topic vertelt geloof ik(en denk ik ook de andere) het pas als je met MINSTENS 1 screen komt.

Geplaatst:
comment_427985
euh... jarno wrm. zou ik liegen maar als hij zijn CD heeft zal je mij geloven ik hoop dat ik morgen de CD heb :Y

Naar mijn weten is trouwens MC-Kay niet Nederlands... Can anyone confirm this?

Geplaatst:
comment_428019
Modding, alles kan.... Maar als je GTA VC tot GTA SA mod dan kan je niet MTA doen, SA-MP doen. En GTA SA heeft een betere engine.

Ow dat kan wel, dat heeft Blaster al meerdere keren gedaan, meestal zit het dan bij de Mod inbegrepen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_428232

JARNO G.V.D IK ZIE DAT IK IEMAND KEN EN DUS NIET MC-KAY EEN BELG DIE DE HACK HEEFT GEMAAKT !!!!!!!! EN MC-KAY HEEFT ER EEN GEMAAKT VOOR VC EN DIE PERSOON DIE IK KEN HEEFT ER 1 VOOR SA !!! ALS JE ME NIET GELOOFT PM ME VOOR ZIJN E-MAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy:

>>> Door PatrickW: Verwijderd commentaar opnieuw toegevoegd <<<

>>> Door PatrickW: Schreeuwen en schelden doe je maar in het echte leven, hier op het forum wordt dit niet getolereerd. +20% warn.

En ik hoop dat je snel met bewijs komt, want als blijkt dat het verhaal verzonnen is, kost je dat nog eens 20%

<<<

Bewerkt: door PatrickW

Geplaatst:
comment_428246
JARNO G.V.D IK ZIE DAT IK IEMAND KEN EN DUS NIET MC-KAY EEN BELG DIE DE HACK HEEFT GEMAAKT !!!!!!!! EN MC-KAY HEEFT ER EEN GEMAAKT VOOR VC EN DIE PERSOON DIE IK KEN HEEFT ER 1 VOOR SA !!! ALS JE ME NIET GELOOFT PM ME VOOR ZIJN E-MAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy:

Je kan ook normaal antwoorden hoor? trouwens waar blijven die screens/download? :?

Geplaatst:
comment_428400

lol, ik geloof het helemaal (!)

mag ik dan tenminste vragen hoe die gast heet, of hij ook op een forum zit en of hij ook andere mods heeft gemaakt?

en mag je mod regels verwijderen???

Geplaatst:
  • Auteur
comment_428405
lol, ik geloof het helemaal (!)

mag ik dan tenminste vragen hoe die gast heet, of hij ook op een forum zit en of hij ook andere mods heeft gemaakt?

en mag je mod regels verwijderen???

DANK U toch een iemand die me gelooft wacht eff en ik geef zijn e-mail adress dan kan je het hem persoonlijk vragen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.