Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_425286 Hey, Pas geleden hebben we een verbouwing gehad en nu is het internet niet helemaal goed aangesloten. Dus heeft iemand een bedradings schema of weet hoe ik er aan kan komen. BVD.
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_425290 Hey,Pas geleden hebben we een verbouwing gehad en nu is het internet niet helemaal goed aangesloten. Dus heeft iemand een bedradings schema of weet hoe ik er aan kan komen. BVD. Hoe bedoel je? Hoe je de Alles aan moet sluiten met stekkers, kabels etc. Of eerst de modem en dan de router etc.?
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren Auteur comment_425293 Nee ik bedoel hoe dat moet zitten in de meterkast.
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_425301 Eerst uit je telefoonlijn, dan in je modem, dan voor een netwerk in een router, en dan in de pc. Heb je geen netwerk, dan kan je de router weglaten
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren Auteur comment_425308 Dat weet ik maar welke draden op welke in de meterkast moeten dat het internet goed werkt.
Geplaatst: 25 mei 200619 jaren comment_425312 Ik snap niet precies hoe je het bedoelt gangster28. Hoeveel computer's wil je in je netwerk aansluiten en met wat voor kabel's. Ik heb even een klein scherma'tje gemaakt voor één computer in een netwerk. Ik ga er van uit dat je een modem en router in één hebt. Ik lees nu je laatste bericht gangster28, bedoel je dat je de kabel'tje (meerderen kleuren) aan moet sluiten op je splitter. Die je ook kan zien op het plaatje.
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425350 het stekkertje wat je splitter, je splitter uitgaaten je modem ingaat aan de kant van het lipje: geel-groen-rood-zwart of in het midden alleen rood-zwart het stekkertje uit je modem komt en in je pc gaat aan de kant van het lipje: bruin-bruinwit-groen-groenwit-blauw-blauwit-oranje-oranjewit
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429678 de cad5 kabel is zo (internet kabel 8 draadig) met het lipje naar achter en de kabel naar onder oranje , oranje-wit , groen-wit , blauw , blauw-wit , groen , bruin-wit , bruin Bewerkt: 31 mei 200618 jaren door Tectron
Hey,
Pas geleden hebben we een verbouwing gehad en nu is het internet niet helemaal goed aangesloten.
Dus heeft iemand een bedradings schema of weet hoe ik er aan kan komen.
BVD.