Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt )
Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert.
Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)''
Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was.
Eej.
Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt
)
Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert.
Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)''
Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was.
Zo komt er een screen van het wagentje.
http://img75.imageshack.us/my.php?image=gallery1342vm.jpg
EDIT: hij kan niet achter de Sweeper of de Tug
Bewerkt: door SilverDust