Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425679 Hallo, kheb een probleem. Kan geen huizen kopen in san fierro (zijn rood) en krijg geen badlandsmissie meer (Cutscenes, Catalina missies) Wat heb ik al gedaan: Alle missies in los Santos Aantal badlands missies: badlands en wu zi mu Alle sprays, taxi missie, ziekenauto, brandweer, zover mogelijk de oysters en de meeste foto's Heb maximale respect, longcapaciteit, 2 vriendinnen 100% Wat moet ik doen om verder te komen? Wat ben ik vergeten? Alvast bedankt
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425683 Er moeten wel missies zijn. Waarschijnlijk een TT. Ga anders even een halve miuut staan, zodat je gebeld kan worden. @ Froodooo, De driving school is voor hem nog niet open. Hij kan nog niets kopen in San Fierro Bewerkt: 26 mei 200619 jaren door HerrieM
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425686 Misschien moet je even een tijdje buitenlopen, gewoon even rondlopen, want het kan zijn dat je opgebeld wordt dan. Enne, heb je de driving school al gedaan? Hier heb je nog de checklist, dan kun je zien of je wat vergeten bent...
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425688 ik dackt dat ook maar ik zag toen iets wat helemaal niet opvalt dat waren 2X een t ziet van zo: TT aan elkaar
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_425785 Die tt zie ik nergens. Waar zou ik die moeten zien?? en gebeld ben ik regelmatig... maar dan dacht ik dat ik die gast op de motor voor de zoveelste keer moest beroven van season Of dat een van mijn vriendinnen weer ging klagen. de volgende keer maar eens luisteren wie er aan de lijn is :$ Ik ga het morgen proberen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427049 je kan ook uit en in stappen in een auto (een paar keer) meschien belt iemand dan
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427052 Ook kan je een foto nemen van je scherm. Omdat je het op de PS2 hebt. Upload je die kan via Imageshack.us. Dan kunnen wij aan je radar zien welke missies nog open staan. Zo kunnen we je ook helpen Bewerkt: 27 mei 200619 jaren door JoV
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427065 Post anders even je savegame hier, dan wil ik wel voor je kijken wat het probleem is EDIT: post hieronder: Jov, kalmeer is een beetje. Ieder mens kan wel eens een fout maken, ik probeer alleen maar te helpen hoor Bewerkt: 27 mei 200619 jaren door Bling
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427070 Post anders even je savegame hier, dan wil ik wel voor je kijken wat het probleem is Hij heeft het op de PS2! Beter lezen, of lees eerst alles door!
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427072 Post anders even je savegame hier, dan wil ik wel voor je kijken wat het probleem is Hij heeft hem op de PS2 Als je geen missietekens meer ziet moet je naar Menu - Screen - Maps & Blips moet er staan. Ik weet het niet meer percies, misschien kan iemand me aanvullen! Er staat een functie om dingen die op je rader staan aan en uit te zetten, dus ook je missiegevers!
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427105 Ja dat heb ik ook een x gehad! Je moet pauze > map > R1 inhouden > dan kijken of contacts ON staat en als dat niet het geval is moet je naar contacts gaan en op X drukken.
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427204 ik dackt dat ook maar ik zag toen iets wat helemaal niet opvalt dat waren 2X een t ziet van zo: TT aan elkaar Dat is het teken van pi (3,1415926535897932384626433832795) Kan je gebruiken om de oppervlakte uit te rekenen van een cirkel. Ik denk dat dit ook gebruikt word om de inhoud van een bol uit te rekenen. Ik zit nog niet op de middelbare school dus dat weet ik even niet.
Geplaatst: 2 juni 200619 jaren Auteur comment_431576 Hallo heren, geen ruzie maken hoor Doe hem op de pc, nergens iets over een ps2 toch Ik zal mijn saved game hier neerzetten, want kom geen steek verder (ook al omdat sinds kort hij er elke keer uitklapt bij het spelen van gta ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen, in ieder geval alvast bedankt voor de tips! GTASAsf2.b Bewerkt: 2 juni 200619 jaren door rosco
Geplaatst: 2 juni 200619 jaren comment_431577 Hallo heren,geen ruzie maken hoor Ik zal mijn saved game hier neerzetten, want kom geen steek verder (ook al omdat sinds kort hij er elke keer uitklapt bij het spelen van gta ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen, in ieder geval alvast bedankt voor de tips! Ik zal wel even kijken voor je Edit: Ik heb even gekeken voor je, en ik heb werkelijk waar geen idee waarom je nog geen missies hebt. Normaal gesproken moet je gebeld worden, maar dit gebeurt niet. (hoevaak je bijvoorbeeld ook in en uit een auto stapt) Verder zie ik dat je geen cheats hebt gebruikt, dus daar kan het ook niet aan liggen Ik kan je dus helaas niet verder helpen.... Bewerkt: 2 juni 200619 jaren door Bling
Hallo,
kheb een probleem.
Kan geen huizen kopen in san fierro (zijn rood) en krijg geen badlandsmissie meer
(Cutscenes, Catalina missies)
Wat heb ik al gedaan:
Alle missies in los Santos
Aantal badlands missies: badlands en wu zi mu
Alle sprays, taxi missie, ziekenauto, brandweer, zover mogelijk de oysters en de meeste foto's
Heb maximale respect, longcapaciteit, 2 vriendinnen 100%
Wat moet ik doen om verder te komen? Wat ben ik vergeten?
Alvast bedankt