Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425679 Hallo, kheb een probleem. Kan geen huizen kopen in san fierro (zijn rood) en krijg geen badlandsmissie meer (Cutscenes, Catalina missies) Wat heb ik al gedaan: Alle missies in los Santos Aantal badlands missies: badlands en wu zi mu Alle sprays, taxi missie, ziekenauto, brandweer, zover mogelijk de oysters en de meeste foto's Heb maximale respect, longcapaciteit, 2 vriendinnen 100% Wat moet ik doen om verder te komen? Wat ben ik vergeten? Alvast bedankt
Geplaatst: 3 juni 200619 jaren Auteur comment_432447 Hallo maar weer, Ik dacht dat het aan mijn computer lag, of mijn leesbril... Jammer dat zelfs echte bling bling die hards me niet kunnen redden Hoe kom ik nu verder?? Zou graag zonder cheats ongeveer op dezelfde plaats doorgaan (wil hem helemaal zelf uitspelen) Hoe kom ik aan een saved game die er ongeveer hetzelfde uitziet?? groeten Bewerkt: 3 juni 200619 jaren door rosco
Geplaatst: 3 juni 200619 jaren comment_432453 Savegame's die ergens in Las Venturas zitten kun je hier downloaden. Je hebt versie één en twee. Voor versie één is de eerste link, daar kun je savegame's downloaden. Hier: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ kun je savegame's voor versie 1 downloaden. Bewerkt: 3 juni 200619 jaren door Ruurd31
Hallo,
kheb een probleem.
Kan geen huizen kopen in san fierro (zijn rood) en krijg geen badlandsmissie meer
(Cutscenes, Catalina missies)
Wat heb ik al gedaan:
Alle missies in los Santos
Aantal badlands missies: badlands en wu zi mu
Alle sprays, taxi missie, ziekenauto, brandweer, zover mogelijk de oysters en de meeste foto's
Heb maximale respect, longcapaciteit, 2 vriendinnen 100%
Wat moet ik doen om verder te komen? Wat ben ik vergeten?
Alvast bedankt