Jump to content
Geplaatst:
comment_35630

Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt :question: :crying: :crying: :gtasign:

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_37624
morgen uit ga em kopen

hij kan nog niet morgen uit zijn

29 OKTOBER !!!

eerder kan je hem niet hebben, en als het waar is bewijs het eens <_<

Geplaatst:
comment_37653
Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt  :question:  :crying:  :crying:  :gtasign:

yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT

Bewerkt: door Joriz

Geplaatst:
comment_37718
Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt  :question:  :crying:  :crying:  :gtasign:

Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar

Bewerkt: door petersmurfje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_37735

Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar

AMEN

zijn mensen hier dom ofzo

hoe komen ze er bij dat in andere EU landen GTA SA eerder uitkomt :(

eerst zien dan geloven

zal wel een niet orginele versie zijn ofzo

Geplaatst:
comment_39207

Overal staat dat ie de 29ste uitkomt alleen een paar herrie schoppers beweren anders...

Dus ik haal hem op m'n verjaardag!!!!! de 29ste..

Is dat een goed kado of niet?! :D

Geplaatst:
comment_39211
Overal staat dat ie de 29ste uitkomt alleen een paar herrie schoppers beweren anders...

Dus ik haal hem op m'n verjaardag!!!!! de 29ste..

Is dat een goed kado of niet?! :D

feli al vast he ;)

Geplaatst:
comment_39212

in engeland is een uur vroeger om dat je naar links gaat <_< en als je naar rechts gaat komt er een uur bij jullie moeten meer opletten bij aardrijks kunde jongens :D :blink:

Geplaatst:
comment_39215
feli al vast he ;)

Bedankt :D ....alvast :puh:

;);) , maar ik heb bewijs kijk

Geachte heer/mevrouw,

Deze gaat op de dag van release in de verkoop, als dit eerder wordt gedaan dan staat daar een boete op.

Met vriendelijke groet,

Arjan Cornelissen

Dixons.nl

heb ik van dixons gekregen dus koppen dicht houden nu jaaaaaaaaaaaaah!! :angry: ;):puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.