Geplaatst: 26 mei 200618 jaren comment_426012 Heej mensen, ik heb vandaag GTA SA gekocht voor op de pc (ik leende hem eerst van een vriend, maar dat werkte niet) nu heb ik em uiteraard gelijk geinstalleerd, maar nu als ik die patch erover heen wil gooien, komt ie met een error: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since the file contents do not match. Weet iemand wat di inhoud? Ik heb er nog geen mods ingegooid, heb zelfs geen savegame aangemaakt. (misschien is die al geupdate omdat ik hem net gekocht heb, nieuwe levering ofzo?) gelieve uw hulp hierbij greets
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1060339 kun je niet wat meer details geven? je wou je san andreas modden, en hebt dit gedaan, maar je scherm liep vast, wat wijst op versie 1.1 of 2. dan heb je die patch geÎnstalleerd waarmee je wel kan modden, maar over da san andreas heen, waarin je al gemod had, en nu laadt ie wel weer, maar treedt er een fout op, zit ik juist? zo ja, herinstalleer je San Andreas, en gebruik dan de downgrade patch, en begin daarna pas te modden. dan zou het moeten werken.
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089341 ik heb die patch over mijn SA gegooid die ik nu heb maar nu krijg ik een foutmelding dat ik de originele cd erin moet doen maar heb m net 2 uurtjes geleden gekocht bij E-plaza kan iemand mij helpen plz Greetz Jerriie
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089388 Toevallig een No CD-crack bezitter? Dan moet je die eens verwijderen en dan opnieuw installeren (je vervangt je 'gta_sa.exe' namelijk en weet niet of je backup hebt) en patchen.
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323330 Waar kan ik GTA:SA updaten? (Ik bedoel niet de downgrader) Excuus voor de bump.
Heej mensen,
ik heb vandaag GTA SA gekocht voor op de pc (ik leende hem eerst van een vriend, maar dat werkte niet)
nu heb ik em uiteraard gelijk geinstalleerd, maar nu als ik die patch erover heen wil gooien, komt ie met een error:
Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since the file contents do not match.
Weet iemand wat di inhoud? Ik heb er nog geen mods ingegooid, heb zelfs geen savegame aangemaakt.
(misschien is die al geupdate omdat ik hem net gekocht heb, nieuwe levering ofzo?)
gelieve uw hulp hierbij
greets