Jump to content
Geplaatst:
comment_426012

Heej mensen,

ik heb vandaag GTA SA gekocht voor op de pc (ik leende hem eerst van een vriend, maar dat werkte niet)

nu heb ik em uiteraard gelijk geinstalleerd, maar nu als ik die patch erover heen wil gooien, komt ie met een error:

Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since the file contents do not match.

Weet iemand wat di inhoud? Ik heb er nog geen mods ingegooid, heb zelfs geen savegame aangemaakt.

(misschien is die al geupdate omdat ik hem net gekocht heb, nieuwe levering ofzo?)

gelieve uw hulp hierbij

greets :bier:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1060339

kun je niet wat meer details geven?

je wou je san andreas modden, en hebt dit gedaan, maar je scherm liep vast, wat wijst op versie 1.1 of 2.

dan heb je die patch geÎnstalleerd waarmee je wel kan modden, maar over da san andreas heen, waarin je al gemod had, en nu laadt ie wel weer, maar treedt er een fout op, zit ik juist?

zo ja, herinstalleer je San Andreas, en gebruik dan de downgrade patch, en begin daarna pas te modden.

dan zou het moeten werken. ^_^

:cya:

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1089341

ik heb die patch over mijn SA gegooid die ik nu heb maar nu krijg ik een foutmelding dat ik de originele cd erin moet doen maar heb m net 2 uurtjes geleden gekocht bij E-plaza :duh: kan iemand mij helpen plz

Greetz Jerriie

• 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.