Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

taxis in san andreas

yo iedereen,

heeft iedereen weleens taxi missies gedaan??

is je dan weleens op gevallen dat er soms in boekjes en sites staan dat je ook in een taxi kan stappe

dat SCHIJNT!

der stond in zon stadgids van Sa dat als de taxis niet voor je willen stoppen.

dus daar benk wel benieuwd naar.

Hydra90

Featured Replies

Je kunt niet in taxi's stappen, om je vervolgens rond te laten rijden naar de bestemming die jij wilt.

Je kunt alleen zelf taxirijden, en daarmee geld verdienen.

NEE JE KAN NIET VOOR TAXIES ZITTEN WEL RIJDEN

--------------------

Gta Real

ik was 1 sec te vroeg fucking toeval

Edited by fuffie

Er was wel zoiets bij vc als je tijdens een missie dood ging stond er soms een taxi die je naar de plek van de missie brengt.

Zou eigenlijk best wel cool zijn langs de ene kant

maar langs de andere kant...

Ik rijd toch ook nog graag in voertuigen,

vooral van die met-wapen-voertuigen

Maar terug ontopic:

Nee dat kan voor geen meter juist zijn,

dat boekje van gta: sa bevat alleen maar (buiten de cotrols en verdere uitleg) dikke zever want er staan reclameboodschappen in voor de pig pen en meerdere!!!

(Teminste toch in het boekje van de playstation 2 :? )

Dus zeg ik dat dit jammerlijk niet mogelijk is. :bonk:

Edit:

Wat je wel kan doen is: springen op de motorkap van een taxi en je zo laten vervoeren,

zo kun je ook mensen beschieten terwijl je verdergereden word!! 8)

Ik ben door stom toeval eens zo juist voor mijn huis te pletter gevlogen tegen de gevel van m'n huis :cab::D_O_:duh::bonk:

Edited by metalmickie

Heb je het boekje van de PC al eens bekeken? Dat is minstens dertig bladzijden dik. Een hele teristen gids. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal in staat want ik heb hem ook voor de PS2.

Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt.

Heb je het boekje van de PC al eens bekeken? Dat is minstens dertig bladzijden dik. Een hele teristen gids. Ik weet zelf ook niet wat er allemaal in staat want ik heb hem ook voor de PS2.

Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden. Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt.

Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden.

Oja, waar staat die bobcat dan??

Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt.

Dit is volgensmij alleen bij VC hoor

Zoals hier al eerder gezegd: Als je Wasted bent tijdens een missie, kan je in een taxi stappen die je naar de plek van de missie brengt.

Dit is volgensmij alleen bij VC hoor

Dit is ook bij LCS zo. Als je dan wasted bent tijdens een missie. Dan brengt de taxi jou weer naar de opdrachtgever waarbij jij de missie faalde (wasted ging).

Nee dat kan voor geen meter juist zijn,

dat boekje van gta: sa bevat alleen maar (buiten de cotrols en verdere uitleg) dikke zever want er staan reclameboodschappen in voor de pig pen en meerdere!!!

als je al die reclame leest zie je dat daar dingen in worden uitgelegt. ik las eerst ook over die reclame heen, ik merkte ze later pas op.

Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden.

Oja, waar staat die bobcat dan??

Dat bedoel ik niet! Je doet dit: Je gaat ergens midden op straat staan en wacht tot er eén aankomt, dan sring je in de achterbak. Met een paar schoten op de auto zal de chauffeur ook wilder beginnen te rijden.

Edited by Big Boss

Je kan je wel in een Bobcat of iets dergerlijks laten rondrijden.

Oja, waar staat die bobcat dan??

Dat bedoel ik niet! Je doet dit: Je gaat ergens midden op straat staan en wacht tot er eén aankomt, dan sring je in de achterbak. Met een paar schoten op de auto zal de chauffeur ook wilder beginnen te rijden.

Dit had ik al eens eerder gezegd!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.