May 26, 200620 yr Ik zat wat te prutsen met een paar effecten.. En de resultaat is wel mooi geworden.. Zullen jullie die eventjes een rate willen geven? MvG. Room Edit^: Ik had eerst voor het geval dat een screenshot gemaakt.. En het progamma reageerde in één keer niet.. ik moest die screen inzetten daarom dat streepje onder mijn naam!! Edited May 26, 200620 yr by Room
May 26, 200620 yr hij is niet echt mijn smaak sorry want de tekst is niet zo mooi en het plaatje vind ik ook niet 6
May 26, 200620 yr Hij is wel goed gelukt, maar ik vind die blur niet zo mooi erop. De animatie is wel goed gedaan, misschien kan je nog wat proberen om er gradient maps in te verwerken enz. Ik geef je een 7/10.
Ik zat wat te prutsen met een paar effecten..
En de resultaat is wel mooi geworden..
Zullen jullie die eventjes een rate willen geven?
MvG. Room
Edit^: Ik had eerst voor het geval dat een screenshot gemaakt..
En het progamma reageerde in één keer niet..
ik moest die screen inzetten daarom dat streepje onder mijn naam!!
Edited by Room