May 27, 200620 yr Ik heb hem wat simpel gehouden, tevens zit er een transparante achtergrond op. Rates?
May 27, 200620 yr Author Ik vind GTA niet kinderachtig maargoed, hij is wel erg simpel ja.. Edited May 27, 200620 yr by General Lee
May 27, 200620 yr ik heb het ook niet over het spel maar over jou sig ik vind hem inderdaad wat simpel en vooral die logo zijn lelijk
May 27, 200620 yr ik heb het ook niet over het spel maar over jou sig ik vind hem inderdaad wat simpel en vooral die logo zijn lelijk Die logo,s zijn de logo,s van gangs in gta3 hoor.Maar de achtergrond leuker kunnen doen dat is mijn mening maar dat mannetje heb je leuk gedaan.Een:7/10. Edited May 27, 200620 yr by gta-liefhebber
May 28, 200620 yr Ziet iedereen een transparante achtergrond? Want ik zie hem in zo'n blauwig kleurtje
May 28, 200620 yr Je ziet met firefox wel transparant .dus je kijkt het waarschijnlijk met internet explorer
Ik heb hem wat simpel gehouden, tevens zit er een transparante achtergrond op.
Rates?