May 27, 200620 yr Ik heb zelf een map gemaakt met de map editior. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik die online met mensen kan doen?
May 28, 200620 yr Voor dit doel kan je zelf een server maken, maar je kan hem ook bij diverse server's laten onderbrengen. Ik weet ook niet of ik reclame mag maken. Maar als het een leuke map is kan hij wel in mijn server. Mijn server heet iets van [NL]Feest als een beest. (Niet bedoeld voor reclame, maar hulp) Als je in de server bent toets je !upload in en dan krijg je een adres wat hier niet mag staan. En daar kan je de map uploaden. Binnen 2 of minder dagen staat hij online en kan je hem met vrienden etc. In mijn server spelen. Edited May 28, 200620 yr by SummerBase
Ik heb zelf een map gemaakt met de map editior.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik die online met mensen kan doen?