May 27, 200619 yr Deze gamemode zit al automatisch bij de server. Toch bijgedaan ingepakt (AMX kan ik niet uploaden ) als ZIP bestand. Veel plezier ls_parachute.zip
May 27, 200619 yr Author Weet ik, maar ik bedoel een andere. Want er is een server: HostName: Hct Server [FR] n°3 Address: 82.247.36.204:7778 Players: 1 / 25 Ping: 57 Mode: Parajump_1.0 Map: San Andreas Daar heb je meer spawns enzo ipv alleen parachuten in LS die heb ik nodig .
May 27, 200619 yr Kijk eens op www.forum.sa-mp.com -->Scripting -->Scripting Showroom anders : www.sa-mp.no-ip.com
May 28, 200619 yr Grote kans dus dat deze gamemode alleen voor privé gebruik is. Het enigste wat je kan doen is als deze gamemode op een server draait dat je de server eigenaar opzoekt (Vraag me niet hoe) en dan vraagt of je gamemode ook mag hebben.
May 29, 200619 yr Met de linker muisknop. Is wel heel offtopic niet? --- Ik heb deze game-mode ook wel eens gezien. Ik vind er zelf niet zoveel aan. Je zou ook google kunnen gebruiken naar je zoektocht...
Waar kan ik die krijgen voor mn eigen server
?