May 28, 200620 yr hey, Ik heb een ISO van linux knoppix gedownload en die wil ik graag bootten met VMware. Zonder hem te hoeven branden. Weet iemand hoe dit moet?
May 28, 200620 yr Nou, je kan een aparte partitie aanmaken en hem met [DEL] nadat je de PC op heb gestart. Maar dat lukt denk ik niet. Een CD branden kost geen tijd en je hebt hem altijd bij de hand. En ik heb me laten vertellen dat je ISO bestanden direct op CD kunt doen. Dan heb je een heel programma daarop. Dat weet ik omdat ik dat bij NFS MW doe .
May 28, 200620 yr Je zou het ook met Daemon tools of Alcohol 120% kunnen proberen. Werkt ook goed! (k'heb ervaring ) Edit: sorry, hier kun je niet mee booten, niet aangedacht! Edited May 28, 200620 yr by royboyvdv
May 28, 200620 yr Eigenlijk wel, ik heb een keer met warez zitten klooien, een *.ISO op DVD gebrand, maar toen ik hem bekeek met Windows, in de DVD, zaten alle bestanden keurig op een rijtje. Dus het boot bestand moet er dus ook inzitten. (met nero burning rom, DVD-ROM (ISO) branden. ) Edited May 28, 200620 yr by ikt
May 28, 200620 yr Author Ik weet dat je vanuit een ISO direct kan branden. Dat bedoel ik alleen niet ik wil zonder hem te hoeven branden hem vanuit een ISO of uitgepakt kunnen bootten met VMware Workstation!
May 28, 200620 yr Volgens mij lukt dat niet, er is een progje dat je zomaar iso's kan bekijken, maar dat is alleen voor In-windows en voor films
May 28, 200620 yr Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord.
May 28, 200620 yr Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord. Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand dus geen warez
May 28, 200620 yr Author Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. (daar heb ik hem dus ook gedownload ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation?
May 28, 200620 yr Je MOET heb branden EDIT: Gevonden met g00gle: http://www.linuxquestions.org/questions/sh...ad.php?t=182250 het is wel engels! Edited May 28, 200620 yr by ikt
May 28, 200620 yr Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord. Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand dus geen warez Niet allemaal hoor, bijvoorbeeld Suze linux (de pro versie) . Ik weet dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe. Greetz
May 28, 200620 yr Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. (daar heb ik hem dus ook gedownload ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation? Is dat dan de gewone linux? En werkt het op een Pentium 4? Ik wil wel eens zien hoe dat is!
May 28, 200620 yr Hier heb je alvast een voorproefje, ik vind het er blij uitzien http://images.google.nl/images?svnum=10&hl...eenshot&spell=1
May 28, 200620 yr Author Je hoeft hem niet te branden. Want hier staat bijv. van een image van Win Vista ''Burn or mount to an emulator'' dus je hoeft hem niet te branden lijkt mij. En ik wil dus weten hoe dat mount gaat in VMware. Edited May 28, 200620 yr by wizkid4590
hey,
Ik heb een ISO van linux knoppix gedownload en die wil ik graag bootten met VMware. Zonder hem te hoeven branden. Weet iemand hoe dit moet?