Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427452 kan je zelf ook autos maken zal een porsje en die er dan in zetten
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427460 Als je een profesioneel mod maker bent zou je het wel kunnen. Er zijn natuurlijk al vele mod's gemaakt. Kijk eens hier, mischien kan je er wat leuk's vinden. In de modding sectie van het forum kan je informatie vinden hoe je ze instaleert. Ingame kan je zelf geen auto's bouwen. Maar wel tunen (opleuken) kan wel, pak een geschikte auto rij hem de tuning shop in en opvoeren die handel .
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427464 Ja dat kan maar je kan dat niet in de game zelf je kan wel tunnen zoals een spoiler erop zetten of een kleur maar echt een auto maken heet modden en dat is best moeilijk.Edit:Summerbase was me voor. Bewerkt: 28 mei 200619 jaren door gta-liefhebber
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren Auteur comment_427466 autos downlauden en er dan in zetten kan ik das makkelijk maar hoe maak je ze dan zelf (een link waar het uitgelecht wordt is ook goed)
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427470 Het maken van een auto oftewel modeleren is tamelijk moeilijk en ik denk dat alleen de echte professionals dat kunnen. Je zou eerst kunnen beginnen met wat standaard moddeling dingen. Kijk daarvoor nogmaals in de modding sectie van die forum. Daar weten de mensen er meer van.
kan je zelf ook autos maken zal een porsje en die er dan in zetten