Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Froodooo vs Darkapple

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150 Darkapple heeft hem iets groter, maar dat maakt niet uit... ;)

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Alvast succes, Darkapple! ;)

Edited by Froodooo

Featured Replies

power0kt.jpg

Hier is de mijne Succes :*D:*D

  • Author

Froodooo

doom4md.jpg

Darkapple

power0kt.jpg

Laat de strijd losbarsten t/m 1 juni!

Moeilijke keus jongens, allebij heel mooi gemaakt :tu:

Maar ik denk dat mijn stem toch naar Darkapple gaat. Zijn sig spreekt me iets meer aan, het lijkt alsof er aan zijn sig iets meer gedaan is. Maarja die van Froodooo is ook mooi hoor, het was een moeilijke keus :Y

Veel succes nog verder ;)

ik stem toch froodooo die sig van hem heeft wat wat ik gaaf vnd

Froodooo krijgt mijn stem :)

Allebei super gemaakt Boys..!! :Y:tu:

Jullie hebben heel erg mooi gemaakt

maar ik moet toch kiesen op Froodooo

TOch jullie hebben echt fantastisch gemaakt :tu:

Deze keer gaat mijn stem naar: Darkapple :) ...

Edit: Rates enzo komen eraan!

Edited by P-Jamma

Mijn stem gaat naar Froodooo.

Wat ik van die van Froodooo zo mooi vind is de render, die staat mooi in de signature en is goed bewerkt. Hij had misschien iets meer ingeblend mogen worden in mijn ogen, maar dat is ook een smaakkwestie.. Die achtergrond is gesmudged toch, dat is goed gelukt. De tekst is ook goed, al had het ietsie meer mogen opvallen.. Verder is de sig mooi afgewerkt. :Y

Die van Darkapple vind ik veel te groot voor een signature, althans de hoogte. Wat ik mooi vind is de achtergrond, die is goed gelukt. De render vind ik wat vaagjes, vooral bij de schouder lijkt het net alsof er een raar soort filter overheen zit. De tekst vind ik ook een minpuntje, en ik begrijp dat woordje "power" niet zo goed..

Vandaar dus dat mijn stem naar Froodooo gaat. :Y

Succes nog jongens. :klap:

Darkapple , hier is volgens mij veel meer werk aan besteed en ik vind hem gewoon mooier.

Darkapple krijgt mijn stem :klap:

Ik ga voor Darkapple.

Ik vind zijn sig heel netjes voor een beginner, want je doet het nu toch een maandje?

Die van Froodooo vindt ik wat minder, mede dankzij die achtergrond, ik vind zulke achtergrondjes niet zo mooi.

En je had die scanlines ook beter weg kunnen laten.

Vote: Darkapple

Moeilijke keuze, maar ik denk toch dat ik voor DarkApple stem... Zijn sig spreekt me veel meer aan omdat ik die van Froodoo een beetje gewoontjes vind.

dark apple

omdat zijn sig mysetiouser is en die van froodoo achtergrond vind ik niet zo mooi

ik stem op darkapple,zijn sig is gewoon prachtig :*D

>>> Door .Levi.: Winnaar Darkappel +1 punt. Verliezer Froodooo -1 punt.<<<

Edited by .Levi.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.