Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zeroing In

Ik volg die rode blokjes (zendertjes) de hele tijd, dan kom ik een auto tegen, maar wat moet ik dan doen?

Featured Replies

Je moet haar van de weg afduwen met je auto en dan haar auto stelen. Check anders ook even voor meer info deze link.

Edited by Bling

Van de weg rammen via de PIT maneuver uit de driving school. Dit net zo lang totdat ze uitstapt, en je er met haar auto vandoor kan.

Het is de bedoeling dat je die auto in je bezit krijgt. In de mobiele telefoon van het slachtoffer heeft Zero een zender gebouwd en zolang ze blijft bellen kun je de locatie van de auto zien op de radar (de rode vierkantjes). Zorg ervoor dat je er zo dicht mogelijk achterblijft en dezelfde route rijdt als de dame in de auto. Uiteindelijk moet je ervoor zorgen dat je zó dichtbij komt dat je de auto met een P.I.T.-manouevre kan laten omdraaien en dan kan je er zelf instappen en het voertuig terug rijden naar de garage in Doherty. De rit gaat door de straten van San Fierro en daarna via de Gant Bridge naar dat kleine plaatsje aan de andere kant van de brug. Meestal is de Gant Bridge een goede plek om de auto tot stoppen te dwingen :Y. Succes!

Edit: wederom te traag. Nou ja, heb je het verhaal 3 keer :)

• Author

Okay, dankjewel you all!