Jump to content
Geplaatst:
comment_428435

Ik weet niet of er al zon topic bestaat, maar wat is jouw muziekstijl

mijne is rap/hiphop

ik weet niet of er nog meer stijlen zijn, maar ik heb er 8 gevonden

ik ben er 2 vergeten

- Methal

- Klassiek

>>> Door GTA-Sheep: Ik heb ze er voor je bijgezet<<<

Bedankt sheep!

Bewerkt: door TQM

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Muziekstijl 57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw stijl?

• Rap/hiphop/R&B
      19
    • Trance/Techno
      5
    • Hardcore
      7
    • Rock
      8
    • Hardrock
      9
    • Pop
      2
    • Golden oldies
      2
    • Klassiek
      0
    • Metal
      4
    • Ik HAAT muziek
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_432372

_O__O_ Rock en Classic Rock _O__O_

waarom hard core is alleen maar buts en rap ja... gewoon kl*te[/font]

Doe ff normaal, je moet respecteren wat iemands muziekstijl is.. Ik vind Rock ook niet zo goed, maar ik zeg niet meteen dat het klote is..

Ik heb Rap/HipHop gestemd... Daar kun je gewoon lekker op dansen, chickies op pakken... En het voelt gewoon lekker aan.

Geplaatst:
comment_432613

_O__O_ Rock en Classic Rock _O__O_

waarom hard core is alleen maar buts en rap ja... gewoon kl*te[/font]

Doe ff normaal, je moet respecteren wat iemands muziekstijl is.. Ik vind Rock ook niet zo goed, maar ik zeg niet meteen dat het klote is..

Ik heb Rap/HipHop gestemd... Daar kun je gewoon lekker op dansen, chickies op pakken... En het voelt gewoon lekker aan.

Zelfde mening

Soms luister ik ook wel naar klassieke muziek om te ontspannen.

Geplaatst:
comment_432620

Ik heb wel meerdere genre's die ik mooi vind, bijv. GangsterRap, en Soul, en Blues, en 80'ies, maar het mooiste vind ik toch wel Rock('nRoll) en Classic Rock, Klassiek, en het allermooiste vind ik toch wel Big Band. :Y

Denk daar aan muziek zoals dat van Paul Anka, Frank Sinatra... Prachtige muziek vind ik dat! Daar kan je me 's nachts echt wakker voor maken! :D

Bewerkt: door Pietje II

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_518157

RAISE YOUR FIST :tu: HARDCORE dus :)

vooral happyhardcore en die jaren 90 gabber muziek zoals gabberpiet(aka hakkuhbar) en de partyanimals :puh: dat is teminste hardcore waar je echt op kunt hakken en niet van die bonk racistische muziek die tegewoordig in is. er zijn wel uitzonderingen. Angerfist en DJ promo vind ik juist wel weer chil :puh: Ook Brabants-Limburgse dialect rock zoals rowwen heze, Band zonder banaan en WC experience zijn zeker chill, vooral die concerten zijn gaaf :puh: Veel bier en gezelligheid :bier:

Bewerkt: door Dikbuik

Geplaatst:
comment_519368

Mijn favoriete muziekstijlen zijn Trash-, Speed-, Powermetal en NWOBHM. Het is GÉÉN schreeuwmuziek zoals de meeste denken maar wat zwaarder/sneller gitaar en drums met een gewone zanger.

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.