Jump to content
Geplaatst:
comment_428867

Ik kwam deze cover op het interbet tegen, volgens mij is ie nep maar omdat eerder het gerucht er was dat de nieuwe title GTA London zou heten lijkt deze cover me toch geloofwaardig omdat de big ben op de voorkant staat. Wat denken julie ervan?

Daarnaast lijkt het me handig wanneer er nieuwe covers opduiken die hier gepost worden.

290309747_small.jpg

Bewerkt: door Goliat

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_453707

ja, het is allemaal nep. sommige mensen vinden het leuk om de halve wereld voor de gek te houden, en rockstar vind dat ook leuk trouwens. en die graphics op die cover zijn erg lelijk voor een nextgen gta!

Geplaatst:
comment_454188

Rockstar heeft overigens ook nog nooit (vanaf GTA III) echte foto's op de cover geplaatst. Het zijn altijd tekeningetjes zoals we die nu ondertussen zo goed kennen.

• 2 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_526427

kom op mensen, jullie kunnen toch wel het kaf van het koren scheiden?

zowiezo word er nooit zo ver van tevoren een cover uitgebracht, ze zien er veel te nep uit en bovendien is de kans groot dat R* nog niet eens een cover ervoor gemaakt heeft.

Geplaatst:
comment_527304
Dat is de standaart cover die Rockstar uitgeeft...

Dat was bij San Andreas ook het geval..

Dit wordt overigens niet de uiteindelijke cover hoor...

Dat zou wel goed zijn als da zo was :Y

Ik vind de playstation 3 tekentje aan de linkerkant goed gevonden :)

Cencicodis :cya:

Geplaatst:
comment_527502
die zwarte cover kan natuurlijk wel echt zijn dat ze een cover maken met alleen gta 4 op de voorkant

Die zwarte cover met Gta IV erop is nep omdat:

- Rockstar het nog niet bevestigt heeft

- Er altijd tekeningen staan op de covers inplaats van screens of fotos

- Er wordt minstens wel 1 screen vrijgegeven voor de cover

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik weet echt 100% zeker dat deze cover nep is. Je zet zo'n cover in 5 minuten in elkaar met photoshop ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.