Hallo iedereeen . Ik ben van plan om mijn site met de CMS==> PHPNuke Evolution te gaan maken. Maar omdat ik daar echt niets van begrijp zou ik 3 dingetjes willen vragen:
1) In welke map van mijn hosting(shiftbase) moet ik die PHPNuke gaan plaatsen?
2) Als ik in FileZilla een poging doe om het te gaan uploaden zegt hij in het begin bij sommige bestanden 'file already exist', op welk knopje moet ik klikken?
3) Wie zou mij een beetje op weg willen helpen met er wat modules erop te installeren?
Greetzzz PSPfreaker
Note! Beschouw dit alstublieft niet als SPAM of zeg niet direct dat er een SLOTJE op moet want dit is echt zeeer belangrijk voor mij (het is mede een schoolwerkje )
Hallo iedereeen
. Ik ben van plan om mijn site met de CMS==> PHPNuke Evolution te gaan maken. Maar omdat ik daar echt niets van begrijp zou ik 3 dingetjes willen vragen:
1) In welke map van mijn hosting(shiftbase) moet ik die PHPNuke gaan plaatsen?
2) Als ik in FileZilla een poging doe om het te gaan uploaden zegt hij in het begin bij sommige bestanden 'file already exist', op welk knopje moet ik klikken?
3) Wie zou mij een beetje op weg willen helpen met er wat modules erop te installeren?
Greetzzz PSPfreaker
Note! Beschouw dit alstublieft niet als SPAM of zeg niet direct dat er een SLOTJE op moet want dit is echt zeeer belangrijk voor mij (het is mede een schoolwerkje
)
Bye