Jump to content
  • Reacties 54
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Welke Msn versie vinden jullie het beste? 69 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is nou de beste Msn versie volgens jullie?

• Msn 1.0
      3
    • Msn 2.0
      0
    • Msn 3.0
      0
    • Msn 4.0
      0
    • Msn 5.0
      0
    • Msn 6.0
      4
    • Msn 6.5
      1
    • Msn 7.0
      2
    • Msn 7.5
      28
    • Msn 8.0
      29

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_429781
ik gebruik Msn Plus

Je hebt eerst Msn Messenger. Msg Plus! is extra.

Ik vind 7.5 fijn. Nét wat meer als 7.0. Bij mij is MSN 8.0 BETA langzamer met opstarten dan 7.5, en alles gaat wat soepeler. Maar 8.0 is nog een BETA hè :puh: . Alleen ik gebruik de helft niet van 7.5, maar ik vind hem wel fijn.

Geplaatst:
comment_430460

Ik vind Msn 7.5 het beste omdat er veel functies opzitten. Je kunt je foto veranderen, je E-mails checken, je kunt audiogesprekken voeren, je kan je webcam aanzetten. Ik vind Msn 7.5 best wel soepel werken.

Geplaatst:
comment_433529

Ik heb in groep acht kennis gemaakt met de wereld van MSN, toen was MSN 5 de nieuwste versie. In de loop van de tijd heb ik 5, 6, 7, 7.5 en 8 gebruikt. MSN 8 was een betatest. Het beviel me best wel goed, maar om de zoveel tijd was ik verplicht de nieuwste versie te downloaden. Dat heb ik ongeveer drie keer gehad, en drie keer kreeg ik een totaal andere layout op mijn scherm getoverd... Opzich geen probleem, maar op een moment vond ik de versie die ik dus moest gebruiken zo lelijk en onoverzichtelijk dat ik teruggegaan ben naar MSN 7.5.

Versie 7.5 blijft voorlopig dus nog mijn favoriet, maar als de definitieve MSN 8 uitkomt zal ik die natuurlijk wel proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.