May 31, 200620 yr Wie wil aub deze misie voor mijn halen. Let Op!!!! Ik speel met N00bmode 2.0 en heb hem op normal version geinstaleerd. Hier kan je ook een N00bmode instaleren. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Alvast bedankt en het topic zelf eeeee
May 31, 200620 yr doe ik voor je Edit: als ik je savegame laad dan begint ie opnieuw, je krijgt dan de cutscene dat CJ net in San Andreas aankomt Heb je misschien de verkeerde savegame geplaatst? De savegame heet wel 'Los Desperados', maar als ik hem laad dan begint het spel overnieuw Edit2: Ja HerrieM, ik heb noobmod wel geinstalleerd ja op de normal versie. Edited May 31, 200620 yr by Bling
May 31, 200620 yr @ Bling. Heb jij de N00bmod wel??? @ Afrikan. Bij mij hetzelfde probleem. Daarna heeft de savegamne de naam "Save GAme Corrupted" Edited May 31, 200620 yr by HerrieM
May 31, 200620 yr Mag ik proberen? Bij mij treed hetzelfde probleem op als bij Bling en bij HerrieM! Edited May 31, 200620 yr by Ruurd31
May 31, 200620 yr Author Wie wil aub deze misie voor mijn halen. Let Op!!!! Ik speel met N00bmode 2.0 en heb hem op normal version geinstaleerd. Hier kan je ook een N00bmode instaleren. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Alvast bedankt en het topic zelf eeeee
May 31, 200620 yr Je moet je savegame even nakijken Afrikan, we kunnen die missie niet voor je doen als je savegame het niet doet, als je hem laad dan begint het spel namelijk opnieuw. En ja ik heb de noobmod wel geinstalleerd ja.
May 31, 200620 yr Author kan iemand ze email adres aan mijn sturen ,ik kan mijn save niet op deze site zetten hij geeft fouten aan,misschien kan ik naar iemand ze email sturen ALVAST bedankt voor jullie moete Edited May 31, 200620 yr by Arikan
May 31, 200620 yr Je kunt ook je savegame uploaden via: Rapidshare.de MegaUpload.com Als je dat dan gedaan hebt, plaats je de download link hier. Zodat wij je savegame's kunnen downloaden en je missie halen. Als we hem dan gehaald hebben uploaden wij de savegame ook weer en dan kun je weer verder. Chek ook even je PM-inbox.
June 1, 200620 yr Author hier heb je nog een keer,let op onderste spel http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=28831
June 1, 200620 yr Ik had het geprobeert en het ging prima maar als die brandweerwagen door dat muurtje van die brug rijd loopt ie vast. En mij lijkt die missie niet zo moeilijk met de noobmode erbij, misschien even nog wat vaker proberen. Het viel me wel op dat de missie begon met het achtervolgen van die brandweerwagen. Is dit normaal ofzo?
June 1, 200620 yr Author ja ,ik want ik heb de eerdere opdrachten uitgevoerd ,daarom start je van de brandweer, ik vind wel jammer ,dat het spel vast loop.ik probeer al 3 dagen kan iemand mij toch helpen AUB
June 2, 200620 yr Author ja ,ik want ik heb de eerdere opdrachten uitgevoerd ,daarom start je van de brandweer,ik vind wel jammer ,dat het spel vast loop.ik probeer al 3 dagen kan iemand mij toch helpen AUB Voor de laatste keer HELP please hij hoort niet vast te zitten als het goed is
June 2, 200620 yr Ik zal proberen! Gehaald: End of the Line Ik heb dze missie voor je gehaald. Het is eindelijk iemand gelukt! Ik heb geen cheats/mods (behalve n00bmod) gebruikt. Ik heb verder ook niets uitgespookt, ik heb de missie gehaald en daarna heb ik hem met de 'overal save tool' gesavet. Je staat gewoon voor het Grove Street aka The Johnson house gesavet. Verder vind je de savegame in de bijlage en de beloning niet te vergeten Respect +. Succes, op naar de 100! Edited June 2, 200620 yr by Ruurd31
Wie wil aub deze misie voor mijn halen.
Let Op!!!! Ik speel met N00bmode 2.0 en heb hem op normal version geinstaleerd.
Hier kan je ook een N00bmode instaleren. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338
Alvast bedankt
en het topic zelf
eeeee