Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_430005 Weet iemand hoe je beta tester van Windows Vista kan worden?
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_430038 Dat gaat niet zo makkelijk als je denkt. En zeker niet net zoals het met de beta van MSN gaat.. Check deze site: http://www.microsoft.com/windowsvista/ , daar staat dat de Beta 2 van Vista beschikbaar is voor IT-professionals en developers (ontwerpers). Check ===>deze<=== als je je wil aanmelden als IT-professional om wellicht in aanmerking te komen voor een pre-release (waar je waarschijnlijk ook voor moet betalen). Wil je als "developer" Vista downloaden, moet je eerst een MSDN abbonement hebben (wat het is weet ik niet, maar ervoor betalen moet je wel), maar dat zal je niet zomaar krijgen. Voor info check ===>deze<=== site. Bovendien is er al een beta-testteam... Hopelijk heb je hier genoeg informatie... Bewerkt: 31 mei 200618 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren Auteur comment_430243 Check ===>deze<=== als je je wil aanmelden als IT-professional om wellicht in aanmerking te komen voor een pre-release (waar je waarschijnlijk ook voor moet betalen). Dat van Technet (IT-Pro) heb ik allemaal al doorlopen ik kan alleen niet aan een download link komen.
Weet iemand hoe je beta tester van Windows Vista kan worden?