Jump to content
Geplaatst:
comment_430303

Met gepaste trots presenteren we twee nieuwe moderators:

• Matiscus was al moderator in de modding-fora, maar zal met ingang van vandaag daarnaast ook de LCS fora onder zijn hoede nemen. Op het forum en de WikiGTA heeft hij laten zien over veel LCS kennis te beschikken en ook als moderator heeft hij zichzelf ondertussen goed bewezen.
  • JGuntherS wordt gepromoveerd van megalid naar Moderator, en hij gaat samen met GunSlinger de Computalk fora beheren. Over de expertise van JGuntherS op het gebied van computers in zeer brede zin zal niemand twijfelen en wij hebben als crew er alle vertrouwen in dat hij een waardevolle aanvulling van de crew zal zijn.

Namen de crew wil ik beide heren feliciteren met hun nieuwe aanstelling en hun heel veel succes en plezier wensen bij het uitvoeren van deze taken.

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_430578

Beide gefeliciteerd!

Ik hoop wel dat Matiscus zich wat meer laat zien in het LCS forum, ook al heb je er zoveel verstand van en je komt er niet dan hebben we er ook niets aan dus Matiscus! Wel er veel komen!

JGuntherS, gefeliciteert! Ik gun het je, het word een leuk spektakel metjou. Grappenmaker aka Harry Potter! Succes boy!

Geplaatst:
comment_430725

Ik kom mischien wat laat maar Proficiat bijden :bier: .

Ik heb Matiscus al profiviat gewenst op MSN, waneer zei je ook weer dat je dat gratis vat gin weggeven? :bier::D

@Jesse: Proficiat man, jij verdient die plaats :klap: .

Na een tijdje ML te zijn, ben je nu eindelijk Moderator :sigaar: .

Allebij dus proficiat dus _O_ .

Weer eentje bij om warns van te krijgen :clown: .

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_430731

JGuntherS en Masticus gefeliciteerd!

Masticus potverdikkie, 11 fora's. Ik wenst je erg veel succes met LCS erbij. JGuntherS ik wens jou ook erg veel succes met je nieuwe job. Je was nog maar kort geleden ML geworden, en nu ben je al moderator.

Geplaatst:
comment_430884

Gefelicteerd, met name JgunterS omdat hij promotie heeft gekregen.

Matiscus ken ik al als mod, deed het goed bij de modding fora en het is niet anders dan verdient dat hij nu ook de LCS fora onder zijn hoede mag nemen. :Y

:bier::bier: Veel succes :bier::bier:

Geplaatst:
comment_431366

Danku vor die blumen

Bedankt allemaal voor de felicitaties :). Als ik jullie was zou ik maar uit kijken, Big Jesse is watching :puh:. Als er iemand nog opbouwende kritiek heeft op mijn aanstelling, wil diegene dat dan gewoon zeggen? Wel zo makkelijk :puh:.

Geplaatst:
comment_431385
En overigens:Was X-TX jaloers ofzo, eigelijk wel zielige reactie van hem. :t

We gaan er hier verder niet op in. Jesse heeft het verdiend. En daar moeten de leden die het ook graag zouden geworden zijn maar leren met leven. :{

Geplaatst:
comment_432115

Matiscus, jij hebt al wat moderator ervaring, dus ik weet zeker dat het wel goed gaat komen daar in de LCS fora. :) Succes...

JGuntherS, ik denk dat je een goede nieuwe collega bent. Je weet veel van computers en bent altijd vriendelijk tegen members. Ook jij veel succes.

Geplaatst:
comment_432407

Mathias (thx Sheep)

Lekker weer een Sub fora'tje erbij :D.

Nog meer werk :clown: maar Zet hem op. Je bent een goede Moderator

JGuntherS,

Ik zat er al op te wachten tot die Mega lid een tot een Moderator gepromoveerd wordt.

Je was al ML met Mod mogelijk heden in SA-2P fora.

Maar nu ben je een Echte Mod een Echt Crewlid.

Veel succes met je nieuwe Baan !

:klap::klap::klap:

Bewerkt: door .Tales.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.