Jump to content
Geplaatst:
comment_430303

Met gepaste trots presenteren we twee nieuwe moderators:

• Matiscus was al moderator in de modding-fora, maar zal met ingang van vandaag daarnaast ook de LCS fora onder zijn hoede nemen. Op het forum en de WikiGTA heeft hij laten zien over veel LCS kennis te beschikken en ook als moderator heeft hij zichzelf ondertussen goed bewezen.
  • JGuntherS wordt gepromoveerd van megalid naar Moderator, en hij gaat samen met GunSlinger de Computalk fora beheren. Over de expertise van JGuntherS op het gebied van computers in zeer brede zin zal niemand twijfelen en wij hebben als crew er alle vertrouwen in dat hij een waardevolle aanvulling van de crew zal zijn.

Namen de crew wil ik beide heren feliciteren met hun nieuwe aanstelling en hun heel veel succes en plezier wensen bij het uitvoeren van deze taken.

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_432655

Matiscus, je hebt je inmiddels al helemaal bewezen als Moderator en ik heb er alle vertrouwen in dat je ook in de LCS-Fora je werk goed zult doen. Gefeliciteerd!

JGunthersS, ook gefeliciteerd! Voor jou is het Modereren ook niet helemaal nieuw, want je had dacht ik in een bepaald gedeelte al Moderatorrechten. Ook in jou heb ik alle vertrouwen. Welkom bij de blauwen! :)

Geplaatst:
comment_433373

Misschien een beetje laat, maar toch.

Matiscus, gefeliciteerd met je 'uitbreiding'. Ik weet zeker dat je het goed zal doen. :)

JGuntherS, proficiat. Je zal het zeker goed doen. ;)

Allebei, nog veel succes :Y

Bewerkt: door Velaro

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.