Jump to content
Geplaatst:
comment_430649

DirectHack

Uitleg

DirectHack kan je ervaren als GTA: SA trainer die meer kan dan elke andere hack (Denk aan car modding terwijl je in een auto zit). En bovendien ook een ingame gui bevat. Ook zal deze hack werken met de meeste GTA: SA modificaties wat andere hacks niet hebben. Oftewel een Nederlandse GTA: SA trainer die net ietsjes anders werkt dan alle andere trainers. En dus niet alleen een trainer is maar ook een uitbreider van GTA: SA.

Download

Versie 0.2 (Beta)

Download

Bewerkt: door Jarno

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_432078

nuke_obelisk, bijna alle ideeën van je zijn hardcoded, dus onmogelijk. Die kapotte vliegtuigen op Verdant Meadows kan je verwijderen in IPL bestand en dus niet via mijn hack. Mijn hackt kan SCM opcodes executen/uitvoeren etc. Geen IPL's veranderen.

Geplaatst:
comment_433234
- Bump -

*Plaatje*

Let niet op dat het bericht Engels is. Ik vergeet steeds dat DirectHack Nederlands-talig wordt :cab: .

Dat instellingen en Paintjobs zitten op elkaar. :?

Is dat al gefixt?

En dat is wel handig.

Vooral als je dat tune ding niet kan vinden :engel:

Dynamic

Edit: Oeps! Las niet goed

Bewerkt: door Dynamic

Geplaatst:
comment_433235

Mooi dat de menu's goed werken Jarno :).

Ik vind het een mooie screen, en ik heb er ook een vraagje over :engel:.

Als je je paintjob veranderd via jouw menu, gaat de politie dan ook weg net zoals wanneer je hem normaal sprayed?

Naar mijn idee ziet het er al mooi uit, maar ik heb toch zo'n idee dat het een beetje op de n00bmode van Wauzie & Eclipse gaat lijken...

[edit]

@Dynamic, daarboven postte Jarno dat de menu's nu helemaal goed zijn.

Dan lijkt het mij dat hij zo'n grote bug als die er niet in laat zitten ;).

[/edit]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_433251
Als je je paintjob veranderd via jouw menu, gaat de politie dan ook weg net zoals wanneer je hem normaal sprayed?

Nee. Maar met hotkeys kan je je wanted level 1 level omhoog en omlaag doen, etc. etc.

Naar mijn idee ziet het er al mooi uit, maar ik heb toch zo'n idee dat het een beetje op de n00bmode van Wauzie & Eclipse gaat lijken...

Het grote verschil is dat DirectHack met elke SCM werkt. En als je DirectHack gebruikt dat je niet opnieuw moet beginnnen i.v.m. savegames. En als gauw als je ingame menu's gebruikt dat het op n00bmode lijkt. Valt moeilijk iets tegen te doen.

[edit]

@Dynamic, daarboven postte Jarno dat de menu's nu helemaal goed zijn.

Dan lijkt het mij dat hij zo'n grote bug als die er niet in laat zitten ;).

[/edit]

Inderdaad.

Geplaatst:
comment_433344

Misschien is dit ook nog wel een leuk idee: dat als je bijv. dat politiepak van Barbara zo de legerbasis inkan zonder 5 sterren achter je aan te krijgen, en dat je dan toegang krijgt tot area 69 ofzo! In elk geval veel suc6! :sigaar:

Geplaatst:
comment_433348

Ik denk wel dat deze mod helemaal goud word :bier:

Waarneer heb je hem ongeveer klaar?

Btw er bestaat wel zo een soort ding, gtasa console, maar dan moet je steeds alt-tabbe..

Arivdtjuh

(dis overigens niet me eerste post, maar me vorige acc deed het niet meer...)

Geplaatst:
comment_433854

Miss een leuk idee dat er 4 politie autos (ofsoiets) om je heen rijden als je aan het rijden bent dus soort bewaking!! Weet niet of het wel mogelijk is... ben geen moddelaar

Bewerkt: door vadje

Geplaatst:
comment_434162
Spullen in de kofferbak leggen!

Dit is volgens mij niet mogelijk hoor!

omdat er geen animatie van is!

Idee

Misschien je huis zelf inrichten?

net zoals bij inbreken

dat je al je meubels kan enz.

want er is al een animatie voor voor optillen en neerzetten

banken enzovoort dat je het ergens anders weer neer zet en als je het saved er blijft!

en bij een New game het gewoon op de juiste plek staat

of is dit niet mogelijk?

Dynamic

Geplaatst:
comment_434423

Bij de missie 'Reneuting the families' ofzo ga je later het dak van het motel op. Dan zie je CJ achter zo'n ventilatie ding ofzo, gedekt om vervolgens draaiend achter weg te komen. Kun je dat er misschien ook inzetten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.