Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_430649

DirectHack

Uitleg

DirectHack kan je ervaren als GTA: SA trainer die meer kan dan elke andere hack (Denk aan car modding terwijl je in een auto zit). En bovendien ook een ingame gui bevat. Ook zal deze hack werken met de meeste GTA: SA modificaties wat andere hacks niet hebben. Oftewel een Nederlandse GTA: SA trainer die net ietsjes anders werkt dan alle andere trainers. En dus niet alleen een trainer is maar ook een uitbreider van GTA: SA.

Download

Versie 0.2 (Beta)

Download

Bewerkt: door Jarno

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_449929

Vette tool Jarno!!!!

Ineens herinner ik me het idee van de noobmode weer die ik samen met eclipse gemaakt heb. Wij wouden ontzettend graag dat deze bugloos draaide, maar het leverde veel crashes op omdat een aantal variable en / of stukjes code de main.scm een beetje verziekte. Misschien kun jij onze noobmode in zo'n exe'tje zetten, dan kan deze op elke gta sa gedraaid worden. :). Wijzelf hadden dit al bedacht maar we hadden toendertijd (en nu nog niet) de skills en ervaring er niet voor. Dus het zou vet lijp zijn als je de noobmode zou willen inbouwen in zo'n exe'tje.

Dit is de SCM van een clean SA met daarin de noobmode, ik hoop dat je hem wilt gebruiken en dat hij te gebruiken is (bijlage).

In mijn bijlage zit een txt file met daarin de SCM van de noobmode (nog met onze eigen variable/label namen), ik hoop dat deze versie onze laatste is...anders zal de gecompilede versie gebruikt moeten worden maar die is onoverzichtelijker door de rare labelnamen/variablen.

Ik hoop dat je iets doet met mijn idee Jarno, alvast bedankt :puh::).

noobmodemain.txt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_449935

Ik zal zeker veel functies van Noobmode hierin zetten. Maar het is niet bepaald pats boem en je hebt Noobmode als EXE. Maar begrijp je vast ook wel. Maar ik zal er zeker wat mee doen. Ik had al in de gecompilede versie van noobmode 2.0 gekeken hoe jullie PANELs werkend hadden gekregen. Maar ik zal DirectHack niet Noobmode ofzo noemen. Maar zal wel zoals ik al zei veel functies overzetten en jullie in credits natuurlijk zetten.

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_516081
hoe staat her er eigenlijk mee?

ben je er eigelijk wel mee bezig

Om eerlijk te zijn wel. Niet actief maar als ik niks te doen heb. Dan werk ik er wel aan. Er staat trouwens een nieuwe versie op jullie te wachten ;) . En die is al klaar voor gebruik ;). Je ziet 'het' wel.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_516883

- Bumpje -

Ik wil op een aantal plekken een jump maken en als je daar oprijd dat je dan geboost wordt (En in de lucht vliegt met je auto). Goed idee? Verdere SCM ideeën (Ook al is het niet als trainer zijnde) mag je ook melden ;).

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.