Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_430649

DirectHack

Uitleg

DirectHack kan je ervaren als GTA: SA trainer die meer kan dan elke andere hack (Denk aan car modding terwijl je in een auto zit). En bovendien ook een ingame gui bevat. Ook zal deze hack werken met de meeste GTA: SA modificaties wat andere hacks niet hebben. Oftewel een Nederlandse GTA: SA trainer die net ietsjes anders werkt dan alle andere trainers. En dus niet alleen een trainer is maar ook een uitbreider van GTA: SA.

Download

Versie 0.2 (Beta)

Download

Bewerkt: door Jarno

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_524202
je hebt tog eens een stinger mod gemaakt? die zou er ook wel bij passen heel er gaaf ook btw goed werk man ik ga hem nu ff testen

PatrickW had een Stinger Drop Mod gedaan zodat je spijkerstrips kon laten vallen zoals de politie, ik dacht niet dat dit Jarno was. Hij kan het er wel inzetten, maar dan moet hij toestemming vragen. :)

Geplaatst:
comment_524218

je hebt tog eens een stinger mod gemaakt? die zou er ook wel bij passen heel er gaaf ook btw goed werk man ik ga hem nu ff testen

PatrickW had een Stinger Drop Mod gedaan zodat je spijkerstrips kon laten vallen zoals de politie, ik dacht niet dat dit Jarno was. Hij kan het er wel inzetten, maar dan moet hij toestemming vragen. :)

bedankt voor de verbetering en ik heb hem getest en ziet er goed uit goed werk jarno

Geplaatst:
comment_526139

Nice Jarno. 8)

FF een paar bugs melden:

1- Als je de deuren opslot functie doet bij een auto zonder deuren, kan je niet meer uitstappen.

2- De bullettime zit (perongeluk?) erin, maar die is niet aangegeven in de readme. ( hoewel hij wel enorm vet is :D )

3- Als je de nooit kapot functie gebruikt, en daarna repareer voertuig doet, werkt de nooit functie niet/ niet goed.

Dat was het zo'n beetje, ik post wel als ik er meer vind.

Greets,

Mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_526517
1- Als je de deuren opslot functie doet bij een auto zonder deuren, kan je niet meer uitstappen.

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bij een auto zonder deuren?

2- De bullettime zit (perongeluk?) erin, maar die is niet aangegeven in de readme. ( hoewel hij wel enorm vet is :D )

Ik ben het inderdaad vergeten toetevoegen aan readme.

3- Als je de nooit kapot functie gebruikt, en daarna repareer voertuig doet, werkt de nooit functie niet/ niet goed.

Ik zal ernaar kijken.

0.2 was overigens snel gereleased vooral door 'het'. In 0.3 zal ik meer functies toevoegen en de bugs repareren want dit is eigenlijk een waardelose release.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.