Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_430903 Hey jongens ik heb The godfather en ik vraag me af hoe je nieuwe kleding kan krijgen weet iemand dit?
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_430943 Hey jongens ik heb The godfather en ik vraag me af hoe je nieuwe kleding kan krijgen weet iemand dit? alle kleding krijg je in het begin te zien bij het creeren van je "gangstersmoel" echter kosten al deze kleding geld en moet je beginnen met je basiskleren. elke keer als je spel terug laad kom je eerst terug bij de "gangstersmoel" menu en als je dan geld verdiend hebt kan je deze kleding kopen en dragen. buiten het "gangstersmoel" menu kan je geen andere kleding kopen (ook niet in winkels ofzo)
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren Auteur comment_430946 Dan staat er load en dan kom ik mijn man te zien dus dan kan ik naar gangster model?
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_430949 Dan staat er load en dan kom ik mijn man te zien dus dan kan ik naar gangster model? Ik begrijp het je niet echt goed maarik zal proberen te schrijven wat je bedoeld. Telkens als je je game laad kom je eerst bij het menu "gangstersmoel" terecht voordat je weer kan spelen met de game.wel,in dit menu kan je veranderen van kleding;tenminste als je genoeg geld hebt voor dat kleding stuk
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren Auteur comment_431018 bedankt het is me gelukt, maar kan je dan ook een snorretje ofzo doen?
Geplaatst: 1 juni 200619 jaren comment_431056 bedankt het is me gelukt, maar kan je dan ook een snorretje ofzo doen? als je naar de kapper gaat wel;dat bevind zich ook in het menu
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren Auteur comment_432580 Ik wou ff geen nieuw topic aanmaken maar dit is nog een ander vraagje. Heeft iemdan een kaartje waar al die film dingen staan?
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_432591 Het zijn wel geen plaatjes maar ik denk dat je geen plaatjes hiervan op internet gaat vinden maar nu heb je toch wat info(wel een mondje engels kunnen). Brooklyn Little Italy New Jersey Hell's Kitchen Midtown
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren Auteur comment_432596 Zijn er geen plaatjes dan want dat was wel met gta dus hoeplijk ook hiermee.
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_432609 Ik heb geen plaatjes gevonden, de game wordt ook niet zo vaak gespeeld als GTA. Ik wil zelf wel screens maken maar ik heb hem op PS2 en dan ben ik wel ff bezig.
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren Auteur comment_432617 Oke maakt niet uit ik zoek zelf wel even rond op google.
Hey jongens ik heb The godfather en ik vraag me af hoe je nieuwe kleding kan krijgen weet iemand dit?