June 2, 200620 yr Ik heb een vraagje i.v.m. Windows Media Player: Als ik een filmpje met een digitale camera heb gemaakt, en ik heb het al rechtstaand gefilmd, dan moet ik altijd schuin (met mijn hoofd gekantelt) kijken naar dat filmpje... Maar weet misschien iemand hoe ik dat filmpje dan kan 'rechtzetten' ? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt, XboxGta
June 2, 200620 yr Als je op F1 drukt, krijg je een helpscherm. Bij Probleemoplossing staat er misschien iets.
June 2, 200620 yr Author Al gezogt, maar ik kon niets doeltreffend vinden Maar ik zal nog eens goed kijken Edited June 2, 200620 yr by XboxGta
June 2, 200620 yr Waarom film je het niet gewoon op de normale manier, dus dat de camara ligt in plaats van staat. Bij Telivisie camara's draaien ze de camara toch ook niet 90 graden.
June 2, 200620 yr Author Weet ik, nu doe ik het ook altijd Maar ik heb natuurlijk ook nog oude filmpjes waarbij ik dat niet deed En daarvoor zou ik graag een oplossing voor hebben, dus misschien weet iemand nog een manier EDIT: Maar ik kan ook niet altijd horizontaal filmen... Onlangs stond ik 200 meter van de Eiffeltoren en dan 'moet' ik het wel verticaal filmen, want anders staat niet alles erop Edited June 2, 200620 yr by XboxGta
June 2, 200620 yr Na wat gezoek ben ik eruit. - Ga naar windows movie maker en importeer je filmpje waarvoor je je hoofd moet draaien. - Ga naar extra en dan naar video effecten. - sleep nu draaien 90 op het plaatje van je filmpje op het storyboard en indien nodig draaien 270(dat moet je zelf maar bekijken) - Sla je filmpje op, als het goed is kan je nu dus je filmpjes fatsoenlijk bekijken. Ik kan niet geranderen dat je filmpjes nog precies de zelfde kwaliteit hebben na deze aanpassing. Succes.
June 3, 200620 yr Author Hartelijk bedankt Goliat Maar nu zijn de filmpjes enkel bespeelbaar met Windows Movie Maker, weet je ook hoe ik ze met Windows Media Player bespelen Als je dat ook weet ben ik je echt zééér hartelijk dankbaar Maar nu ook hoor Thx, XboxGta Edited June 3, 200620 yr by XboxGta
June 3, 200620 yr Je moet op opslaan op deze computer drukken, hier een screen: -screen- Waarschijnlijk had jij op bestand/dit project opslaan gedrukt.
June 4, 200620 yr Author Hartelijk bedankt Goliat Ben nu al m'n rechtstaande filmpjes aan het draaien Echt bedankt, XboxGta
Ik heb een vraagje i.v.m. Windows Media Player:
Als ik een filmpje met een digitale camera heb gemaakt, en ik heb het al rechtstaand gefilmd, dan moet ik altijd schuin (met mijn hoofd gekantelt) kijken naar dat filmpje...
Maar weet misschien iemand hoe ik dat filmpje dan kan 'rechtzetten' ?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Alvast bedankt, XboxGta