Kep de game gewoon geupdate (omdat ik het probleem voor de update ook had).
Het probleem is dat mijn verkeer op elkaar crasht en dat wapens en andere zwvende dingen tering hard rond draaien. Kwa hardware kan mijn pc de game makkelijk aan maar wat ik ook verander in de instellingen de game blijft dit vertonen. Doordat het alllemaal te snel gaat kan ik de game niet spelen... ik kan op het begin niet eens op me fiets stappen of er crashen 6 auto's op me zodat ik er weer van af lig. Ook met een save file heb ik dit probleem.... (kep de game al een stuk langer dan me huidige pc)
De hardware van me pc is;
Processor AMD Athlon™ X2 64 4200 Dual core
Geheugen 2048 MB DDR400 (2x 1024 MB)
Cache 2x 512 Kb
Harddisk 320 GB serial ATA 7200 rpm
CD-ROM/DVD DVD-RW 16x Dual Layer
Geluidskaart 7.1
Videokaart 256 MB ATI X700HM SE (tot 512 MB shared)
Heej hallo
Ik heb zeg maar een probleem met mijn GTA SA
Kep de game gewoon geupdate (omdat ik het probleem voor de update ook had).
Het probleem is dat mijn verkeer op elkaar crasht en dat wapens en andere zwvende dingen tering hard rond draaien. Kwa hardware kan mijn pc de game makkelijk aan maar wat ik ook verander in de instellingen de game blijft dit vertonen. Doordat het alllemaal te snel gaat kan ik de game niet spelen... ik kan op het begin niet eens op me fiets stappen of er crashen 6 auto's op me zodat ik er weer van af lig. Ook met een save file heb ik dit probleem.... (kep de game al een stuk langer dan me huidige pc)
De hardware van me pc is;
Processor AMD Athlon™ X2 64 4200 Dual core
Geheugen 2048 MB DDR400 (2x 1024 MB)
Cache 2x 512 Kb
Harddisk 320 GB serial ATA 7200 rpm
CD-ROM/DVD DVD-RW 16x Dual Layer
Geluidskaart 7.1
Videokaart 256 MB ATI X700HM SE (tot 512 MB shared)