June 3, 200620 yr is er een mogelijkheid om van zmodeler2 (of gmax) te exporteren naar .3ds hoe kan het nu dat er ineens 2 toppics staan over hetzelvde een mag er verwijderd worden Edited June 3, 200620 yr by Tectron
June 3, 200620 yr [...]hoe kan het nu dat er ineens 2 toppics staan over hetzelvde een mag er verwijderd worden[...] U hebt waarschijnlijk dubbel gedrukt . Ik dacht dat ik Zmodeler2 ook een functie stond File>Export to...
June 3, 200620 yr Author hoe bedoel je bedoel je dat scherm ald je op export drukt ps (als je .3ds kunt exporteren uit gmax is het ook goed)
June 3, 200620 yr Met Gmax kan het ook, maar ik dacht Zmodeler1 kan toch een .zdm uit Zmodeler2 openen Voor Gmax, gewoon File-->Export--Export as 3DS, in iedergeval zo is het bij 3DS Max, het zal vast ook zo zijn bij Gmax
June 4, 200620 yr Dan neem je toch een Zmodeler file van 2, en die open je met 1, in 1 zat namelijk wel zo'n export functie voor .3DS
June 4, 200620 yr tectron, in Zmod 2.0.7 heeft er WEL .3ds export en import hoor, bij de Zmod 2.0.6 is er idd geen .3ds import en export!
is er een mogelijkheid om van zmodeler2 (of gmax) te exporteren naar .3ds
hoe kan het nu dat er ineens 2 toppics staan over hetzelvde
een mag er verwijderd worden
Edited by Tectron