Ik heb sinds kort weer een leuk oud pc'tje ergens vandaan gevist. Hierbij zat een hele mooie oude, brede kast, deze wil ik gaan modden, en daar mijn huidige hardware in plaatsen. Maar nu: Ik wil mijn kast gaan overspuiten met een lak of verf, en dit wil ik in één keer goed doen, dus geen mislukkelingen. Ik heb al op google gezocht naar goede verf of lak, maar iedereen heeft iets anders gebruikt. Nu vraag ik naar jullie mening/ervaring met lak/verf om je computerkast mee over te spuiten/verfen. Wat is nou de beste verf/lak om dit te doen?? En is het ook goed om een grondlaag & deklaag te gebruiken hiervoor? Hopelijk hebben jullie een antwoord.
Ik heb sinds kort weer een leuk oud pc'tje ergens vandaan gevist. Hierbij zat een hele mooie oude, brede kast, deze wil ik gaan modden, en daar mijn huidige hardware in plaatsen. Maar nu: Ik wil mijn kast gaan overspuiten met een lak of verf, en dit wil ik in één keer goed doen, dus geen mislukkelingen. Ik heb al op google gezocht naar goede verf of lak, maar iedereen heeft iets anders gebruikt. Nu vraag ik naar jullie mening/ervaring met lak/verf om je computerkast mee over te spuiten/verfen. Wat is nou de beste verf/lak om dit te doen?? En is het ook goed om een grondlaag & deklaag te gebruiken hiervoor?
Hopelijk hebben jullie een antwoord.