Jump to content

Je Gmail account als extra harde schrijf gebruiken

Geplaatst:
comment_36144

Iemand heeft een programmatje ontworpen die je kan installer op je computer.

Het programmatje maakt een virtuele harde schrijf aan.

Je kan je daarmee inloggen op je gmail account en dan allerlei bestanden opslaan tot je account vol zit.

Dat duurt waarschijnlijk nog wel even want het is 1 GB

heel handig dus voor mensen die extra ruimte nodig hebben op hun computer

de link naar het programma

Featured Replies

Geplaatst:
comment_36226

Die gb's maken tegenwoordig niks meer uit.. je bent wel heel goed als je een schijf van 160 gb vol krijgt, dan zou je er mischien wel 70 spellen op kunnen zetten

Dan maakt dat ene gbtje eigenlijk ook geen zak uit tenzij je een schijn van 5gb hebt :lol:

Geplaatst:
comment_36230

heerlijk,jezelf heel veel account geven en zo een nieuwe harde schijf aanmaken

maar het is wel niet safe want wie weet blijft gmail niet,het blijft maar een bèta versie :(

Geplaatst:
comment_36253

ik heb dat proggie ook, en ik vind het verdomd handig, en ja het is nog een betaversie dus het kan op elk moment vervallen allemaal, maar google doet het wel goed zo vind ik.

Geplaatst:
comment_37862
ik heb dat proggie ook, en ik vind het verdomd handig, en ja het is nog een betaversie dus het kan op elk moment vervallen allemaal, maar google doet het wel goed zo vind ik.

maar dat programma neemt ook weer ruimte in op je hdd dus dan blijft het tog gwoon de zelfde (kleine) ruimte

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_46271

rare vraag maar waar kan je zo'n gmail account aanmaken???

Laat maar heb het al gevonden **Toch niet :S dus waar kan je een gmail account aanmaken?? :S

Bewerkt: door pazziej

Geplaatst:
  • Auteur
comment_47128

je kan er zelf geen aanmaken maar je moet een invite krijgen van een vriend van jouw...maar helaas heb ik al mijn invites al weggegeven..misschien aan iemand anders vragen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.