June 3, 200620 yr Ik heb iets raars met Gmax: als ik in het hoofd scherm een model onder een bepaalde hoek draai, zie je alleen maar een wire frame zoals dit: Hoort dit? Is dit een bug? Kan ik dit weg krijgen? Waarom is dit? Alvast bedankt!
June 3, 200620 yr Is het in 'perspectief' view? Als het in een ander view is dit normaal. Dan is uw view 'user'.
June 3, 200620 yr Author Nee, het is gewoon in het perspectief view, maar misschien komt dit doordat m'n computer niet al te best is... Edited June 3, 200620 yr by Nickonly
June 3, 200620 yr Author Het is niet alleen bij dát bestand, maar alle bestanden! Edited June 3, 200620 yr by Nickonly
June 3, 200620 yr Druk gewoon even op "F3", hij staat nu op Wireframe, dat komt omdat je op F3 heb gedrukt, als je dat weer doet, komt hij bij de normale Perspectief View. TIP: Het handigste is om op F4 te drukken, zo zie je je Wireframe, en de normale View Edited June 3, 200620 yr by Big-Bear
June 3, 200620 yr Author Nee, dat is het niet, niet op gedrukt. Het is steeds als ik draai, dus als ik snel draai gaat 'ie heel snel knipperen. Ik snap er niks van en het is erg irritant. Je ziet ook dat die wires oranje achtig zijn, dat is de texture. Edited June 3, 200620 yr by Nickonly
June 3, 200620 yr Kopieer de map, met alle je 3ds files, herinstaleer Gmax, kopieer dan de map met je bestanden over de bestaande heen. Daarna kijk je weer of je hetzelfde heb, dan ligt 't waarschijnlijk aan jouw PC
June 3, 200620 yr Author Nou, liever even niet, het is soms zelfs handig. Kan je het goed zien allemaal. Ik ga niet Gmax niet helemaal weer opnieuw installeeren. Het ligt vast aan mijn computer, dat 'ie de textures te groot vind of wat dan ook.
Ik heb iets raars met Gmax: als ik in het hoofd scherm een model onder een bepaalde hoek draai, zie je alleen maar een wire frame zoals dit:
Hoort dit?
Is dit een bug?
Kan ik dit weg krijgen?
Waarom is dit?
Alvast bedankt!