Geplaatst: 4 juni 200619 jaren comment_433202 Ik vind hem zelf goed gelukt, maar dat zal voor een deel wel komen door het overvloed aan cola en het feit dat ik er op dit tijdstip een uur aan heb zitten werken. Comments? Bewerkt: 4 juni 200619 jaren door Froop
Geplaatst: 4 juni 200619 jaren comment_433218 Ik vind hem ook erg goed gelukt. Ik vind dat je een mooie achtergrond hebt, en je hebt de render ook mooi weerspiegelt aan de rechterkant. De tekst vind ik niet zo mooi, maar dat is natuurlijk mijn mening. Verder vind ik dit gewoon een hele mooie signature geworden. Ik geef je een 9/10
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433261 Ik vind hem zelf goed gelukt, maar dat zal voor een deel wel komen door het overvloed aan cola en het feit dat ik er op dit tijdstip een uur aan heb zitten werken. Comments? Laat aan Grayfox zien op NOG, is ie weer blij ;-). Lol nice sig, alleen kvind haar er niet echt super opstaan. (8,9/10)
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren Auteur comment_433683 Laat aan Grayfox zien op NOG, is ie weer blij ;-).Lol nice sig, alleen kvind haar er niet echt super opstaan. (8,9/10) Posted. Ik vind het juist wel, maar meningen verschillen. Ze ligt in een rustige, uitdagende houding en daar kun je iets leuks mee creëren. En bedankt voor de comments -sc- en GL.
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433763 Dat zeg ik ook niet, maar zij zelf, met gezichts uitdrukking. Dat bedoelde ik. Niet dat ze in een verkeerde houding zat.
Geplaatst: 6 juni 200619 jaren comment_434100 Froop sorry hoor maar je kan veel beter maar ik geef je wel een 8/10
Geplaatst: 6 juni 200619 jaren Auteur comment_434772 Froop sorry hoor maar je kan veel beter maar ik geef je wel een 8/10 Wat kan ik beter, geef eens punten aan wat ik kan verbeteren, zo komt je post ook niet 'spammerig' over.
Ik vind hem zelf goed gelukt, maar dat zal voor een deel wel komen door het overvloed aan cola en het feit dat ik er op dit tijdstip een uur aan heb zitten werken.
Comments?
Bewerkt: door Froop