Mod is tijdelijk stil gelegt, ik heb er even geen zin in, ga later weer verder
Hoi all
Ik ben bezig met een kleine kart mod, het wordt gewoon een baan met karts erop en een paar missies, ik krijg hulp van Blaster27 De kleine racebaan is nu bijna af, alleen nog wat railingen en wat generics, natuurlijk moet er ook nog een tribunen ( schrijf je dat zo ? :$ ) bij en dan kunnen we eventueel Peds op die tribunen laten zitten. Ik wil er ook nog graag een paar gebouwtjes omheen hebben, niet met een intrieur ofzo maar gewoon wat leuke gebouwtjes zoals een automonteur ofzo, jullie begrijpen mij wel
Mod is tijdelijk stil gelegt, ik heb er even geen zin in, ga later weer verder
Hoi all
Ik ben bezig met een kleine kart mod, het wordt gewoon een baan met karts erop en een paar missies, ik krijg hulp van Blaster27
De kleine racebaan is nu bijna af, alleen nog wat railingen en wat generics, natuurlijk moet er ook nog een tribunen ( schrijf je dat zo ? :$ ) bij en dan kunnen we eventueel Peds op die tribunen laten zitten. Ik wil er ook nog graag een paar gebouwtjes omheen hebben, niet met een intrieur ofzo maar gewoon wat leuke gebouwtjes zoals een automonteur ofzo, jullie begrijpen mij wel 
Hier komen wat Screens
Nieuwe
I hope you like it and Leave a Comment
Baz
Bewerkt: door Baztiaan.gta