Jump to content
  • Reacties 45
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_433633

kun je een paar screens geven als het licht is???

in ieder geval een leuk idee ik was al aan het kloten in sa om een wagen op te tillen maar dat lukte niet :sst:

heel leuk idee.

paar puntjes mischien leuk om vlammen op de zeikant van de truck te maken (als dat lukt)

en wat extra objeckten om op te tillen grote dozen ofzo of een container die je kan verschuiven.

greets gybrus

ik geef hem en 8

Geplaatst:
comment_433755

Ziet er goed uit hoor :Y:klap:

Misschien is het ook nog een leuk idee om die treden een andere kleur te geven, zoals Joriz als zei?

Verder vind ik hem wel goed, ik kon al nooit auto's oppakken met de Heftruck, maar zodra jij hem af hebt en te downloaden zet kan het wel :)

Nog een idee: Misschien ook leuk om er stickers ofzo op te doen, of bijvoorbeeld een merk van een Heftruck?

Leuk gemaakt :klap::bier:

Geplaatst:
comment_433787

Mooi werk, Tectron !

Tot nog toe kon je alleen maar de voorkant of achterkant van een Auto optillen. Leuk dat je dit veranderd hebt. En zoals Joriz en Ronnie al zeiden, je kan de treden zwart maken, dat maakt het wat realistischer. Ook kan je wat stickers en een merk erop zetten. Wat dacht je van CAT ? Dat is een bedrijf van Heftrucks, kranen,etc.Misschien ook een laagje lak eroverheen ? :D

Mijn complimenten ! :Y

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.