June 5, 200620 yr Hey heb je een fotovan die 3 Ballas Gangsters? Die met die paarse jas, Die met die Witte t-shirt en Hoge sokken en slippers Die Dikke met die grijze spijkerjas en spijkerbroek
June 5, 200620 yr Hier is een linkje naar de foto! Zie hier boven! Dynamic PS: Post vervolgens in hetzelfde topic:S (modachtig sorry) een nieuw topic posten is nog al irritant je kan net zo goed een gewoon Ballas topic maken met al je vragen! Edit: Ruurd was me helaas voor!! Edited June 5, 200620 yr by Dynamic
Hey heb je een fotovan die 3 Ballas Gangsters?
Die met die paarse jas,
Die met die Witte t-shirt en Hoge sokken en slippers
Die Dikke met die grijze spijkerjas en spijkerbroek