Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433613 pffffffffff, ik wordt gestoord van deze missie, zou iemand deze voor me kunnen doen?? alvast bedankt GTASAsf3.b
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433614 Vertical Bird - Mission Passed! Beloning: $50.000,- - De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen. - De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt! Ik heb trouwens een kaartje voor je gemaakt met het huis van Mike Toreno erop. Succes verder! Kaartje: klikken voor een vergroting Bewerkt: 5 juni 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren Auteur comment_433685 eyyyy bedankt man, serious, je heb me gered!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ik eindelijk verder ps: hoe doen jullie dat zonder codes?? nja, ik ben vast te ongeduldig:P Bewerkt: 5 juni 200619 jaren door organic
Geplaatst: 6 juni 200619 jaren comment_434265 ps: hoe doen jullie dat zonder codes?? nja, ik ben vast te ongeduldig:P je moet gewoon rustig vliegen, lekker rustig en de andere hydra's afschieten. dan kun je eventueel landen en de boten overhoop schieten.
pffffffffff, ik wordt gestoord van deze missie, zou iemand deze voor me kunnen doen??
alvast bedankt
GTASAsf3.b