Jump to content
  • Reacties 335
  • Bezichtigingen 20.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_38647

Mitch die bmw 745I id denk ik een van de mooiste, en duur dat die is(voor jullie wel ja) me vader heeft er weer 1 op de kop weten te drukken, zwart leer, spinningwheels haah echt lache al die mensen kijken,

helaas heb ik geen plaatje van de auto die bij ons op de laan staat maar het is een Lincoln Navigator blauw, 4 uitlaten getinte ramen hele grote blinkende velgen mooi is ie wel :thumbsup: :phone:

Geplaatst:
comment_38725

Haha, wat een Duitse autobaan-stuivers toch! (heb ze vandaag de hele dag voorbij zien stuiven!) :lol:

Cool natuurlijk, maar hoorde ik ergens de naam Navigator vallen?!? :lol:

Check hier de Lincoln Zeyphir Concept car!

post-30-1098553263.jpg

Geplaatst:
comment_38764

Niks aan die getunde wagens, je kan alleen maar die dingen onderaan en je velgen verliezen bij een stoeprand.

Maar hier zet ik er toch een neer.

Subaru Impreza WRX Sti. Want we rijden zelf met een Subaru.

subaru%20impreza24_4g.jpg

Kwaliteit is wel slecht

Best lelijk getuned eigenlijk.

Bewerkt: door Robienske

Geplaatst:
comment_38837
Niks aan die getunde wagens, je kan alleen maar die dingen onderaan en je velgen verliezen bij een stoeprand.

Maar hier zet ik er toch een neer.

Subaru Impreza WRX Sti. Want we rijden zelf met een Subaru.

subaru%20impreza24_4g.jpg

Kwaliteit is wel slecht

Best lelijk getuned eigenlijk.

haha aan de ene kant heb je wel gelijk, maarja dan moet je ook maar goede wielen kopen en goed autorijden enzo dan gebeurd er niet zo veel ermee, maar getuned vind ik wel mooier, en het is voor de fun en dat vind ik ook leuk :lol:

Geplaatst:
comment_39402

Aha deze plaatje staat opd e site:

042.jpg

Enn mooie Corsa en mooi getuned maar ik vidn dat wel iets te overdreven maarja je moet er maar van houden, en die is niet drempelgeschikt :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.