Jump to content
Geplaatst:
comment_433693

ik wil graag een forum bouwen. op me site www.wrieh.tk (runescape clan)maar ik snap et neit hoe het meot ik heb et geprobeeret volgens een sit eik moest ene paar vestanden uploaden maar dat hielp niks en je kon de <html> tekens en zo zien! stomme site maar heo bouw ik dan een forum? p.s ik gebruik phpbb .tk en freewebs

Featured Replies

Geplaatst:
comment_433697
ik wil graag een forum bouwen. op me site www.wrieh.tk (runescape clan)maar ik snap et neit hoe het meot ik heb et geprobeeret volgens een sit eik moest ene paar vestanden uploaden maar dat hielp niks en je kon de <html> tekens en zo zien! stomme site maar heo bouw ik dan een forum? p.s ik gebruik phpbb .tk en freewebs

Wat lukt er juist niet, je zecht dat je PHPBB gebruikt dan neem ik aan dat het je al gelukt is :?

En wil je het zelf hosten (heb je wel een host nodig) of op een site die alles voor jou doet?

P.S: kan je proberen een beetje meer ABN te praten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_433733

ik hebe r geen handleiding bij hgekregen en vriend van me zij dat je voor een forum eht beste phpbb kon gebruiken. voreger zat ik op html.

Je kan het best denk ik www.takeforum.com nemen, dan heb je geen kennis nodig en is het heel makkelijk alles te doen.

die site ah dik gebruikt... :bonk::bonk: ik ehb m oook andere sites gebruikt maar zte het gewoon neer wat ik e rnee rmoet flanten

naam van het forum dat ik wiln hebben:wrieh forum

Bewerkt: door jensbrinkman

Geplaatst:
comment_433741

Denk je nou echt dat je op Freewebs een forum kan krijgen? Gebruik Freehostia. Zeer goede host alleen is je account "maar" een jaar geldig. Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.